ZF Live

ZF Live. Monica Cadogan, CEO. Vivre: 2020 a fost un an bun, am crescut volumele de vânzări cu 45% faţă de anul precedent şi am închis anul cu afaceri de peste 60 de milioane de euro

Autor: Alexandra Matei

01.02.2021, 20:40 310

♦ Businessul Vivre este prezent în Bulgaria, Ungaria, Croaţia, Slovacia, Slovenia, Grecia, Cehia, Polonia şi România, aceasta din urmă reprezentând 40% din valoarea afacerii ♦ În prezent, acesta are peste un milion şi jumătate de clienţi activi ♦ Bonul mediu pentru clienţii Vivre se ridică la circa 300 de lei, iar anul trecut cea mai mare comandă a fost de 20.000 de euro.

Comportamentul consumato­rilor s-a modificat în 2020 pe fondul pandemiei, iar ten­dinţele din comerţul online care s-au observat în piaţă, spune Monica Cadogan, fondator şi CEO al retailerului online de mobilă şi decoraţiuni Vivre, au fost creşterea numărului de tranzacţii efectuate în avans cu cardul, îmbunătăţirea serviciilor de curierat, dar şi faptul că oamenii şi-au regândit bugetul, alocând astfel mai mulţi bani în zona de home&deco decât pentru vacanţe.

Totodată, efectele acestor tendinţe s-au văzut şi în businessul Vivre, după spusele acesteia, întrucât volumele de vânzări au cres­cut cu 45% faţă de anul anterior, iar antre­prenorii locali care îl controlează au încheiat anul cu afaceri de peste 60 mil. euro.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

ZF Live
Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO