ZF Live

ZF Live. Paul Smarandache, cofondator, Search Ads: Piaţa de marketing online este în creştere, inclusiv pe fondul campaniilor electorale. Businessul cumulat al agenţiilor ajunge la 100 mil. euro. „O mare parte din bugete merge spre Google şi Meta şi tinde spre un miliard de euro”

Paul Smarandache, cofondator, Search Ads:  A crescut deja rata de adopţie a internetului, au crescut numărul de magazine online, toţi vor să se promoveze din ce în ce mai tare în online astfel că au cresc bugetele şi ne ajută din ce în ce mai tare şi AI-ul.

Paul Smarandache, cofondator, Search Ads: A crescut deja rata de adopţie a internetului, au crescut numărul de magazine online, toţi vor să se promoveze din ce în ce mai tare în online astfel că au cresc bugetele şi ne ajută din ce în ce mai tare şi AI-ul.

Autor: Alexandra Cepăreanu

07.06.2024, 10:00 198

„Piaţa de e-commerce ajunge anul acesta la aproape 10 miliarde de euro”.

Piaţa de marketing digital continuă să urmeze un trend ascendent, atrăgând bugete tot mai mari datorită creşterii adopţiei internetului în rândul consumatorilor şi apariţiei unor noi magazine online, a spus Paul Smarandache, cofondator al Search Ads, agenţie de marketing online.

„Piaţa merge foarte bine, este în creştere. Dacă dăm la o parte marketingul electoral piaţa merge bine, este pe creştere de la an la an. A crescut deja rata de adopţie a internetului, a crescut numărul de magazine online, toţi vor să se promoveze din ce în ce mai tare în online, astfel că şi bugetele investite cresc, apar şi platforme noi de promovare şi ajută din ce în ce mai tare şi AI-ul. Deci totul urmează un trend crescător”, a spus Paul Smarandache în cadrul emisiunii de business ZF Live.

 

ZF Live
Citește continuarea pe
zfcorporate.ro