Contractul anunţat săptămâna trecută de 2B Intelligent Soft (Bento – Intelectually Curious, simbol bursier BENTO), companie specializată în dezvoltarea şi implementarea de soluţii software şi furnizarea de servicii de infrastructură IT şi cloud, prin care va implementa soluţii software proprii în urma unei proceduri de achiziţie publică derulată de Distribuţie Electrică România (DEER), face parte din strategia societăţii de abordare a pieţelor din afara ţării, spune Radu Scarlat, preşedintele consiliului de administraţie al Bento.
„Strategia de penetrare a pieţei din afară, începând cu cea din regiunea noastră, este să lucrăm împreună cu parteneri, iar proiectul cu DEER este un prim pas în această strategie pentru că îl realizăm împreună cu Ernst & Young România. Este un parteneriat pe care vrem să îl creştem din ce în ce mai mult şi care ne oferă posibilitatea de a fi expuşi la proiecte similare“, explică Radu Scarlat, invitat la emisiunea ZF Live.