ZF Live

ZF Live. Robert Berza, CEO al Fashion Days: Fashion Days a atras de Black Friday 60.000 de clienţi, dintre care o jumătate vor continua să plaseze comenzi şi în viitor. În industria noastră, orice ai face vei pierde cam 40% din clienţii noi. Dar, prin definiţie, dacă atragi 10 clienţi noi, în următoarele 12 luni vei putea converti înapoi şase poate şapte din cei 10

Autor: Alexandra Cepăreanu

25.11.2021, 19:00 138

Fashion Days, cel mai mare retailer online de modă din România, deţinut de grupul eMAG, a înregistrat în cadrul evenimentului de Black Friday, pe care l-a organizat pe parcursul a trei zile anul acesta, comenzi în valoare totală de 90 de milioane de lei fără TVA, în creştere cu 50% faţă de anul precedent.

„Am avut comenzi de 90 de milioane de lei fără TVA, într-un eveniment care a început miercuri şi s-a terminat vineri. Sunt vânzări din care se va întoarce returul, deci probabil o să ajungem pe la 70 de milioane lei, echivalentul a peste o lună de vânzări. Iar ca număr de comenzi, am înregistrat în jur de 250.000 de comenzi care însumează peste 6.000 de produse, în creştere cu peste 60% faţă de anul trecut“, a spus Robert Berza, CEO al Fashion Days, în cadrul emisiunii de business ZF Live.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

ZF Live
Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
Urmează ZF Power Summit’24
AFACERI DE LA ZERO