„După anul 2015, antreprenorii locali s-au profesionalizat şi îi vedem din ce în ce mai mult. Eu sunt solicitat covârşitor de mult din partea unor antreprenori români, businessuri româneşti. Ceea ce văd însă în jurul meu îmi spune că este un trend semnificativ şi s-ar putea ca să devină cumva preponderent.”
Firmele antreprenoriale româneşti încep să concureze cu companiile multinaţionale în piaţa de executive search, adică pentru angajarea de creiere, de manageri, CFO sau CEO, susţine Rudolf Fedorovici, consultant în cadrul companiei Advice Executive Search România.
„O lungă perioadă de timp, principalii clienţi ai companiilor de executive search erau companii multinaţionale, după care, în jurul anilor 2000 până prin 2010, clienţii au devenit multinaţionale care chiar dacă erau mari afară, în România voiau doar un picior de pod, voiau doar câţiva oameni angajaţi, nu vreau structuri foarte stufoase. Au început să devină şi ei o piaţă semnificativă. Piaţa antreprenorilor români încă nu era semnificativă. După anul 2015, antreprenorii locali s-au profesionalizat şi îi vedem din ce în ce mai mult, eu sunt solicitat covârşitor de mult din partea unor antreprenori români, businessuri româneşti. Ceea ce văd însă în jurul meu îmi spune că este un trend semnificativ, remarcabil şi că s-ar putea ca să devină cumva preponderent, să devină un volum mare”, a spus Rudolf Fedorovici în cadrul emisiunii de business ZF Live.