Piaţa serviciilor stomatologice este într-o continuă creştere şi devine din ce în ce mai competitivă, de aceea este mai bine să fii într-o reţea decât singur, potrivit lui Laurenţiu Dorobanţu, CEO şi cofondator al Deos Dental.
„Targetul nostru îl reprezintă stomatologii care vor să deschidă un cabinet, dar şi alţi antreprenori care vor să intre într-un astfel de business. Un medic stomatolog trebuie să fie administrator“, a spus el în cadrul emisiunii ZF LIVE pe tema ce şanse sunt pentru extinderea prin franciză a unei reţele medicale.
Cu experienţă în consultanţa de business, Dorobanţu a intrat pe această piaţă a serviciilor stomatologice în urmă cu un an şi jumătate alături de asociata lui, medicul stomatolog Felicia Păduraru, specializată în proceduri cu laser. „Pentru un cabinet care intră în relaţia de franciză randamentele sunt mari. Este nevoie de o investiţie de 250.000-300.000 de euro, după modelul nostru, iar recuperarea investiţiei este la trei ani “. El a spus că avantajele pentru un medic stomatolog care intră într-o relaţie de franciză sunt multiple, dat fiind că piaţa a devenit tot mai competitivă.