KPMG România a devenit parte a reţelei globale KPMG Global Lighthouse ca urmare a dezvoltării diferitelor soluţii tehnologice atât intern cât şi pentru clienţii KPMG.
Anemari Ionescu, director technology în cadrul firmei de consultanţă şi audit KPMG în România, spune că izbucnirea pandemiei urmată de restricţiile impuse de către autorităţi a fost momentul în care s-a putut observa gradul de digitalizare, dar şi deschiderea companiilor faţă de adoptarea tehnologiei în modul lor de lucru.
„Criza ne-a prins într-un moment în care s-a văzut gradul de digitalizare a fiecăruia dintre noi şi deschiderea către digitalizare. Cred că din perspectiva asta a fost un impuls extrem de puternic în direcţia aceasta de digitalizare. Există companii care aveau soluţii cu care să poată să ofere tipul acesta de comunicare 100% online, dar erau şi companii pentru care modul normal de interacţiune era faţă în faţă“, spune Anemari Ionescu, director, technology KPMG în România, în cadrul ediţiei speciale a emisiunii ZF Live.