♦ Compania Farmec din Cluj, cel mai mare producător local de cosmetice, a investit circa500.000 de euro în relansarea brandului cu acelaşi nume, bani ce au mers către cercetare-dezvoltare, design de produs şi comunicare.
Investiţiile în marketing sunt un element important pentru dezvoltarea unei companii, dincolo de, bineînţeles, calitatea produselor, spune Tudor David, director de marketing al firmei clujene Farmec, cel mai mare producător local de cosmetice.
„Este foarte important să se investească în branduri, iar noi suntem dovada în acest sens. Suntem în 2022 şi suntem relevanţi în continuare cu aceste produse şi cu brandurile noastre. Lucrul acesta presupune ştiinţă, eforturi şi investiţii.“
Farmec este o companie cu o istorie de câteva decenii, iar în portofoliul său se găsesc brandurile de cosmetice Farmec şi Gerovital, alături de mărcile Triumf şi Nufăr, active pe segmentul articolelor de curăţenie. Producătorul a investit recent circa 500.000 de euro în relansarea brandului cu acelaşi nume, bani ce au mers către cercetare-dezvoltare, design de produs şi comunicare. Agenţia Propaganda Creative s-a ocupat de ultima campanie publicitară a brandului Farmec.