ZF Live

ZF LIVE. Viorel Dima, director de dezvoltare, Brick: Brick, retailer de bricolaj cu capital privat românesc, îşi propune să deschidă zece magazine în doi-trei ani în toată ţara. Brick România a încheiat anul 2020 cu o cifră de afaceri de 116 milioane de lei, în creştere cu 7% faţă de cea din anul anterior

Autor: Mara Rolea

08.02.2022, 16:30 239

Reţeaua de bricolaj Brick, cu capital privat românesc, vrea să ajungă la zece magazine în următorii 2-3 ani, un proces de extindere care a devenit o prioritate pentru business abia în ultimii ani. Compania a fost înfiinţată în 2002 în Constanţa şi foarte mulţi ani nu a ieşit din Dobrogea.

,,În 2017, pe fondul unei oportunităţi imobiliare am deschis magazinul de la Mangalia. A fost un exerciţiu pentru întreaga firmă  de a vedea ce înseamnă să operezi un astfel de magazin mai departe de birouri şi de sediul central. În 2019 am deschis un magazin la Giurgiu“, afirmă Viorel Dima, director de dezvoltare al Brick, în cadrul emisiunii de business ZF Live.

Brick este în plin proces de amenajare şi de aprovizionare a unui alt magazin în Satu Mare care va fi deschis anul acesta pe 18 martie, iar anul viitor îşi propune deschiderea magazinelor de bricolaj în Oradea, Ploieşti, Bucureşti, Braşov, precum şi în alte oraşe.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

ZF Live
Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
Urmează ZF Power Summit’24
AFACERI DE LA ZERO