♦ Bugetul pe care 59% dintre respondenţii unui studiu recent al Eventim îl alocă pentru un eveniment este cuprins între 50 şi 100 de lei, în timp ce doar 24% dintre ei alocă între 100 şi 200 de lei.
Piaţa românească, afirmă Vlad Enăchescu, CEO al Eventim România, este invadată de evenimente de toate tipurile – culturale, artistice şi sportive. Însă, toate aceste evenimente reprezintă un cost în plus în coşul zilnic de cheltuieli pentru o familie obişnuită şi nu toţi sunt dispuşi să îl plătească.
„La ora actuală, piaţa românească este invadată de eventimente culturale, artistice şi sportive. Pentru o familie obişnuită reprezintă un cost care se adaugă la coşul zilnic de cheltuieli. Bugetul pe care 59% dintre respondenţii unui studiu recent îl alocă pentru un eveniment este între 50 şi 100 de lei, în timp ce 24% dintre ei alocă între 100 şi 200 de lei. Când vorbim de un buget de peste 200 de lei, consumul scade drastic. Acesta este unul dintre principalele impedimente ale consumatorilor în a merge la un eveniment“, a spus el în timpul emisiunii ZF Live.