♦ Depanero numără 260 de angajaţi, implicaţi în toate etapele ♦ În 2021, Depanero a înregistrat afaceri de 10 milioane de euro.
Compania de service Depanero, parte din grupul eMag, îşi extinde portofoliul cu servicii de instalare pe zona de sisteme electrice şi are în plan să se dezvolte şi în ceea ce priveşte serviciile care ţin de echipamentele pentru furnizarea de energie verde.
„Ne-am autorizat la ANRE pentru partea de sisteme electrice. Ne vom ocupa în continuare ÅŸi de montarea staÂÅ£iilor electrice de încărcare pentru maÂÅŸini“, a spus Irina Mincinopschi, direcÂtor general la Depanero, la emiÂsiunea online ZF Logistica businessului.
Depanero se ocupă de soluţionarea problemelor care ţin de electronice şi electrocasnice atât pentru persoanele fizice, cât şi pentru companii.
„Acoperim echipamente de la teleÂfoane, laptopuri, la electrocasnice mici ÅŸi mari, precum centrale termice ÅŸi alte echipamente pe care le poÅ£i găsi într-o locuinţă. Serviciile cu care am început au fost cele de reparaÅ£ii, în speÂcial reparaÅ£ii ale laptopurilor ÅŸi ale teleÂvizoarelor. Ulterior, am adăugat alte servicii în portofoliu. Astăzi, lucrăm ca service autorizat pentru peste 60 de branduri din categorii diferite.“
Dincolo de reparaÅ£ii, Depanero furÂnizează ÅŸi servicii de instalare a echiÂpamentelor electrocasnice mari, dar ÅŸi servicii de mentenanţă ÅŸi de upgrade.
Partea de reparaţii reprezintă însă în continuare o componentă importantă în portofoliu.
„Avem destul de multe reparaţii în zona de electroIT, dar şi pentru televizoare. În perioada pandemiei, de exemplu, am văzut o creştere pentru electrocasnice mici. Dacă anterior oamenii erau destul de mult plecaţi de acasă, gătitul a devenit în pandemie o prioritate şi am văzut o creştere în zona echipamentelor pentru bucătărie.“
Ca tendinţe în piaţa electronicelor şi a electrocasnicelor, Irina Mincinopschi spune că, la începuturile Depanero, existau multe tablete în piaţă, deoarece foarte mulţi oameni îşi achiziţionau acest tip de device. Ulterior, acest produs a început să fie tot mai des înlocuit de telefoanele care au devenit din ce în ce mai smart şi care joacă un rol complex.
„Vedem o creştere pe piaţa telefoanelor recondiţionate. Durata medie de utilizare a device-ului a crescut. Înainte, oamenii nu îşi schimbau telefonul doar atunci când se strica, ci pentru a avea tehnologia nouă cu care veneau noile modele.“
Acum însă, spune directorul general Depanero, oamenii amână momentul achiziţiei dacă nu este nevoie de un device nou.
„Noi vedem evoluţia tehnologică şi schimbările din comportamentul de consum. Pentru cele două tipuri de servicii pe care le furnizăm – logistică de service şi reparaţii, ajungem la 30.000 de echipamente pe lună. Din total, cam jumătate sunt reparaţii pe care le facem noi, iar restul merg la alte service-uri autorizate din piaţă.“
Depanero numără 260 de angajaţi, implicaţi în toate etapele. Când vine vorba despre tehnicieni, ei trebuie să aibă o pregătire, specializările şi competenţele lor sunt diferite în funcţie de echipamentele cu care lucrează. În 2021, Depanero a înregistrat afaceri de zece milioane de euro.
„Anul acesta a fost mai impredictibil decât anul pandemic. Estimările erau mai pozitive, dar impredictibilitatea a venit din războiul dintre Ucraina şi Rusia, din cauza căruia s-au stricat multe lucruri. E greu de estimat în ce direcţie se duce piaţa.“
Recent, Depanero şi-a mutat sediul unde îşi desfăşoară operaţiunile în Sema Parc, tot în Bucureşti.
„A fost o mutare greu de făcut pentru că este greu să găseşti un spaţiu care să răspundă cerinţelor unui business ca al nostru. Trebuie să poţi să descarci un camion acolo, pentru că primim majoritatea produselor prin curier.“
Noul spaţiu are o suprafaţă de aproape 4.500 de metri pătraţi, iar o parte din depozitul de piese pentru electrocasnice mari a fost mutată într-un alt spaţiu. Această mutare a adus în total aproape 1.000 de metri pătraţi în plus.
Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.zf.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.
ABONEAZÄ‚-TE