ZF Logistica businessului

ZF Logistica Businessului, un proiect ZF şi Element Industrial. Alexandru Vaida, TSV Line: Am investit peste 5 mil. euro în România, vrem să dezvoltăm noi capacităţi logistice

28.04.2022, 00:06 Autor: Alina-Elena Vasiliu

Grupul PM are două linii de business - PM Technic Element, producător şi distribuitor de produse tehnice şi accesorii pentru tâmplărie termoizolantă, şi PM Aluminium Line, producător de sisteme de glafuri din aluminiu sub brandul TSV, o divizie deschisă recent, în martie 2022.

PM, un grup fondat de un cetăţean de origine turcă, Ahmet Yilmaz, a ajuns la afaceri de 7 milioane de euro în România în 2021 din vânzarea de accesorii pentru uşi şi ferestre. Cu sediul central în Bucureşti, grupul îşi derulează întreaga activitate de producţie în Turcia, pe plan local având două centre logistice, la Cluj şi lângă Bucureşti.

„La Cluj avem un spaţiu logistic de 5.000 de metri pătraţi, iar recent am încheiat o colaborare cu Element Industrial şi am închiriat şi un spaţiu de 2.000 de metri pătraţi în parcul lor industrial din Buftea. Deţinem de asemenea două centre logistice în Italia şi câte unu în Ungaria, Bulgaria şi Grecia. Vrem în continuare să ne dezvoltăm la nivel european şi mondial“, a spus Alexandru Vaida, director comercial pentru TSV Line, o divizie a grupului PM, la emisiunea online ZF Logistica Businessului.

Grupul PM are două linii de business – PM Technic Element, producător şi distribuitor de produse tehnice şi accesorii pentru tâmplărie termoizolantă, şi PM Aluminium Line, producător de sisteme de glafuri din aluminiu sub brandul TSV, o divizie deschisă recent, în martie 2022. Cifra de afaceri de 7 milioane de euro din 2021 este aferentă companiei PM Technic Element.

În prezent, potrivit informaţiilor de pe platforma de analiză a companiilor Confidas.ro, PM Technic Element este deţinută de Ahmet Yilmaz, care controlează firma cu o pondere 74%, şi Daniel Heleşteanu – cu 26%.

„Producţia se desfăşoară în Turcia, deoarece costurile de pro­duc­ţie sunt mai competitive, iar materia primă se obţine mai uşor. În 2021, cu PM Technic Element, am avut aproximativ 20 de milioane de euro cifră de afaceri pe tot grupul şi 7 mi­lioane de euro doar în România. Aici este baza grupului, sediul central.

Avem 42 de angajaţi în România şi acum ne completăm echipele de vânzări cu noi oameni“, a mai spus Alexandru Vaida.

Produsele fabricate de grupul PM ajung atât direct la consumatorii finali, cât şi la dealerii de tâmplărie, firmele de construcţii şi în marile magazine de bricolaj precum Dedeman, Leroy Merlin, Hornbach, Brico Dépôt. Grupul are în plan şi mai departe să se dezvolte, iar spaţiile logistice sunt unul dintre elementele principale în acest proces de expansiune.

„Dezvoltăm capacităţile noastre logistice în România în prezent. Investiţiile de până acum au depăşit 5 milioane de euro. Vrem să dezvoltăm şi alte capacităţi logistice în România, dar urmărim mai ales extinderea internaţională, în ţări ca Polonia, Germania, Franţa, Spania. Ne-am programat ca în următorii cinci ani să pătrundem anual în câte o ţară.“

Alexandru Vaida spune că, în ultimele luni, grupul PM a resimţit efectele conflictului din Ucraina sub forma preţurilor tot mai mari la aluminiu, un material primordial în activitatea grupului şi care se scumpeşte aproape săptămânal.

O campanie editorială Ziarul Financiar realizată cu susţinerea Element Industrial