ZF Meeting Office

ZF Meeting Office, un proiect ZF/Mobexpert. Care este cea mai bună decizie pe care aţi luat-o şi care este cea mai dificilă decizie din ultimul an? Doi executivi de top, Sergiu Oprescu, preşedinte executiv al Alpha Bank România, şi Adelina Badea, CEO al Mobexpert, au răspuns la aceste întrebări în cadrul emisiunii ZF Meeting Office.

14.04.2023, 00:06 Autor: Mirabela Tiron

Orice decizie dură şi nepopulară poate să reprezinte o oportunitate dacă este luată pentru binele companiei

Identificarea şi promova­rea unor talente din cadrul com­paniei, pregătirea echipei în gene­ral şi relaţia directă cu angajaţii re­prezintă câteva dintre principalele atri­bute unui CEO sau lider de com­panie. Pe de altă parte orice decizie dificilă sau nepopulară vine cu o oportunitate atâta timp cât este luată pentru binele companiei.

„Cea mai bună decizie pe care am luat-o anul trecut? Din cele pe care le pot spune cred că cea mai im­portantă decizie a fost promova­rea unor talente în echipa de con­ducere a băncii în jurul nostru. Iden­tificarea acelor talente şi pro­movarea lor a fost una din deciziile cu care mă mândresc pentru 2022“, a spus Sergiu Oprescu, preşedinte executiv al Alpha Bank România în cadrul emisiunii Meeting Office, realizată de ZF cu Mobexpert. El a mai precizat că nu pune bariere şi încearcă să ţină o organizaţie ori­zontală, astfel încât destul de multe persoane să poată ajunge la o dis­cuţie în orice moment.

„Încerc să ţin o organizaţie ori­zontală, astfel încât destui de mulţi pot ajunge la mine în orice mo­ment, fără să pun bariere, asta vine cu un efort de timp pe partea cealaltă“, a mai precizat Sergiu Oprescu.

Legat de cea mai dificilă deci­zie el spune că atâta timp cât o astfel de decizie este luată pentru binele companiei decizia este una justificată, deşi poate să fie dură sau nepopulară.

Adelina Badea, CEO al Mobexpert


„Deciziile dure sunt decizii ne­populare, sunt cele care îţi creează cel mai mare disconfort, dar atâta timp cât îţi dai seama că o faci pen­tru binele companiei, pentru un lucru care să ajute într-o formă sau alta, aceste decizii sunt justificate“.

Adelina Badea, CEO al Mobex­pert, spune că una din cele mai bune decizii o reprezintă faptul că a inves­tit în colecţia produsă în fabricile com­­paniei, în timp ce în­chiderea ma­ga­zinelor în pandemie a repre­zen­tat una din cele mai dificile decizii.

„Cea mai bună decizie luată? Luăm decizii rapid în primul rând, aceasta este avantajul unei compa­nii antreprenoriale. Ne-am aplecat atenţia către colecţia produsă în fabricile noastre, cred că a fost un mare avantaj pentru noi şi pentru client, în asta am investit cel mai mult timp şi bani şi pregătire. Asta ne-a ajutat foarte mult“, a spus Adelina Badea, CEO al Mobex­pert. Legat de cea mai dificilă deci­zie ea spune că închiderea ma­gazi­nelor în pandemie a fost una din cele mai dificile decizii dar în topul deciziilor dificile intră şi renunţarea la un angajat, de exemplu.

„Văd de fiecare dată în orice decizie dificilă şi o oportunitate şi cred că cea mai dificilă decizie luată în ultimii ani a fost închiderea ma­ga­zinelor în pandemie, s-a făcut într-un timp extrem de scurt şi va rămâne mult timp o decizie greu de luat dar s-a dovedit o decizie bună“, a adăugat Adelina Badea.

„A fost extrem de dificil. Cred că în topul deciziilor dificile intră şi când renunţăm la un coleg cu care am lucrat 15-20 de ani, pentru că nu ne mai aliniem sau din alte motive. Şi asta rămâne o decizie dificilă, dar benefică pentru ambele părţi“, a completat ea.

ZF Meeting Office este cel mai nou proiect video realizat de Ziarul Financiar în parteneriat cu Mobexpert. Emisiunea îşi propune să descopere ce se află pe agenda unui CEO iar sala de şedinţe este amenajată în spaţiul magazinului Mobexpert Office din Pipera.

 

ZF Meeting Office este cel mai nou proiect video realizat de Ziarul Financiar, în parteneriat cu Mobexpert.

 

O campanie editorială Ziarul Financiar realizată cu susţinerea Mobexpert