♦ Orice decizie dură şi nepopulară poate să reprezinte o oportunitate dacă este luată pentru binele companiei
Identificarea şi promovarea unor talente din cadrul companiei, pregătirea echipei în general şi relaţia directă cu angajaţii reprezintă câteva dintre principalele atribute unui CEO sau lider de companie. Pe de altă parte orice decizie dificilă sau nepopulară vine cu o oportunitate atâta timp cât este luată pentru binele companiei.
„Cea mai bună decizie pe care am luat-o anul trecut? Din cele pe care le pot spune cred că cea mai importantă decizie a fost promovarea unor talente în echipa de conducere a băncii în jurul nostru. Identificarea acelor talente şi promovarea lor a fost una din deciziile cu care mă mândresc pentru 2022“, a spus Sergiu Oprescu, preşedinte executiv al Alpha Bank România în cadrul emisiunii Meeting Office, realizată de ZF cu Mobexpert. El a mai precizat că nu pune bariere şi încearcă să ţină o organizaţie orizontală, astfel încât destul de multe persoane să poată ajunge la o discuţie în orice moment.
„Încerc să ţin o organizaţie orizontală, astfel încât destui de mulţi pot ajunge la mine în orice moment, fără să pun bariere, asta vine cu un efort de timp pe partea cealaltă“, a mai precizat Sergiu Oprescu.
Legat de cea mai dificilă decizie el spune că atâta timp cât o astfel de decizie este luată pentru binele companiei decizia este una justificată, deşi poate să fie dură sau nepopulară.
Adelina Badea, CEO al Mobexpert
„Deciziile dure sunt decizii nepopulare, sunt cele care îţi creează cel mai mare disconfort, dar atâta timp cât îţi dai seama că o faci pentru binele companiei, pentru un lucru care să ajute într-o formă sau alta, aceste decizii sunt justificate“.
Adelina Badea, CEO al Mobexpert, spune că una din cele mai bune decizii o reprezintă faptul că a investit în colecţia produsă în fabricile companiei, în timp ce închiderea magazinelor în pandemie a reprezentat una din cele mai dificile decizii.
„Cea mai bună decizie luată? Luăm decizii rapid în primul rând, aceasta este avantajul unei companii antreprenoriale. Ne-am aplecat atenţia către colecţia produsă în fabricile noastre, cred că a fost un mare avantaj pentru noi şi pentru client, în asta am investit cel mai mult timp şi bani şi pregătire. Asta ne-a ajutat foarte mult“, a spus Adelina Badea, CEO al Mobexpert. Legat de cea mai dificilă decizie ea spune că închiderea magazinelor în pandemie a fost una din cele mai dificile decizii dar în topul deciziilor dificile intră şi renunţarea la un angajat, de exemplu.
„Văd de fiecare dată în orice decizie dificilă şi o oportunitate şi cred că cea mai dificilă decizie luată în ultimii ani a fost închiderea magazinelor în pandemie, s-a făcut într-un timp extrem de scurt şi va rămâne mult timp o decizie greu de luat dar s-a dovedit o decizie bună“, a adăugat Adelina Badea.
„A fost extrem de dificil. Cred că în topul deciziilor dificile intră şi când renunţăm la un coleg cu care am lucrat 15-20 de ani, pentru că nu ne mai aliniem sau din alte motive. Şi asta rămâne o decizie dificilă, dar benefică pentru ambele părţi“, a completat ea.
ZF Meeting Office este cel mai nou proiect video realizat de Ziarul Financiar în parteneriat cu Mobexpert. Emisiunea îşi propune să descopere ce se află pe agenda unui CEO iar sala de şedinţe este amenajată în spaţiul magazinului Mobexpert Office din Pipera.
ZF Meeting Office este cel mai nou proiect video realizat de Ziarul Financiar, în parteneriat cu Mobexpert.
Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.zf.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.
ABONEAZĂ-TE