ZF Mobility

ZF Mobility, un proiect ZF şi Autonom. Cristian Ionescu, Eazy Asigurări: Competiţia este bună pentru piaţă, dar să fie corectă. Vrem să intrăm în top 10 asiguratori. În 2024, compania a avut subscrieri de 66 mil. lei

16.04.2025, 00:06 Autor: Bogdan Alecu

♦ Eazy Asigurări şi-a început activitatea efectivă de emitere a poliţelor RCA în iulie 2024, acesta fiind momentan singurul produs oferit ♦ Insurtech-ul a scăpat de plafonarea tarifelor RCA pentru că a intrat mai târziu pe piaţă ♦ Investiţia în zona IT s-a dus spre 3 mil. euro.

Eazy Asigurări, primul in­sur­tech românesc, ÅŸi-a propus pentru 2025 să ajungă la subscrieri de 300 mil. lei, să lanseze încă trei produse – Casco, asigurări de locuinÅ£e ÅŸi asigu­rări de călătorie –, iar anul viitor esti­mează că va trece pe profit. 

Cristian Ionescu, CEO al Eazy Asigurări, spune că din 11 iulie 2024 ÅŸi până în prima săptămână din aprilie din 2025, insurtech-ul a vândut 150.000 de poliÅ£e RCA, iar cererea este în creÅŸtere. 

„În acest timp am decis să ne implementăm un system core într-un interval record, în 6 luni de zile, în ÅŸase luni. Ba mai mult, am implementat două produse de la zero pe care le-am lansat. ÃŽn ÅŸase luni de zile am imple­mentat un system core ÅŸi două pro­duse Casco. Ce a fost important pen­tru noi a fost să im­ple­men­tăm cu viteză, am imple­mentat un sistem foarte modern iar de acum înainte, vite­za de a lansa noi produse este mult mai mare decât viteza pe care am avut-o până acum. Con­struind de la zero un sistem ne-a luat 6 luni, Å£intim ca la 3 luni să avem un următor produs implementat“, a spus Cristian Ionescu în cadrul emisiunii ZF Mobility, un proiect realizat de ZF ÅŸi Autonom. 

Eazy Asigurări, companie de asigurări deţinută de D Craig Holding, în spatele căruia se află fondatorul Superbet, a ajuns după primele şase luni de activitate pe piaţă la un volum al primelor brute subscrise de 66 mil. lei pentru un număr de 87.000 de poliţe RCA.

Din perspectiva direcţiei spre care se îndreaptă Eazy Asigurări, Cristian Ionescu a explicat că strategia este de a simplifica tot procesul de asigurare, de la interacţiune până la zona de daune şi modificarea poliţelor.

Având în vedere că Eazy Asigurări şi-a început activitatea efectivă la începutul lunii iulie 2024, compania este exceptată de la plafonarea impusă şi care se aplică celorlalţi jucători din piaţă la tarifele RCA. Acest lucru împreună cu lipsa alocării de la BAAR au ajutat compania destul de mult, iar în prezent Eazy Asigurări are două campanii împreună cu Academia Titi Aur.

„Avem două campanii cu Academia Titi Aur, prima este cea prin care oferim cursuri gratuite tinerilor între 18 şi 22 de ani, iar cea de-a doua este discountul de 20% pe care îl oferim la poliţele RCA tuturor clienţilor care fac dovada că au terminat un curs de conducere defensivă. Avem o integrare foarte facilă cu Academia Titi Aur, ştim CNP-urile celor care au terminat, iar în momentul în care solicită o cotaţie, cotaţia este deja discountată“, a explicat Cristian Ionescu.

Din perspectiva portofoliului companiei, Cristian Ionescu a mai spus că începutul a fost cu produsul de RCA, dar până la finalul anului planul este de a avea în portofoliu toate produsele de retail.

 

Cu ce vine nou pe piaţă Eazy Asigurări în 2025

► două produse Casco dintre care unul va fi pentru maşinile vechi, între 6 şi 20 de ani - lansate pe 7 aprilie 2025

► produs de asigurare de locuinţă - lansare în T3 din 2025

► produs de asigurare de călătorie - lansare în T4 din 2025