ZF News

Christian Tour a avut vânzări de trei milioane de euro pe durata târgului de turism de la Bucureşti. Mai mult de 50% dintre turişti au ales Turcia

Marius Pandel, CEO Christian Tour

Marius Pandel, CEO Christian Tour

Autor: Mădălina Dediu Panaete

19.11.2017, 16:31 822
Christian Tour, una dintre cele mai importante companii de turism din România, a înregistrat vânzări de peste trei milioane de euro în cele patru zile ale Târgului de Turism al României, cu 70% mai mult faţă de ediţia din toamna anului trecut a evenimentului găzduit de Romexpo. Astfel, compania a atras peste 7.000 de cumpărători la târg şi în agenţiile din ţară, care şi-au rezervat, în principal, un sejur pentru sezonul estival 2018, dar au cumpărat şi vacanţe de Crăciun în ţară şi în Europa, precum şi pachete de Revelion în destinaţii exotice. „Interesul vizitatorilor a fost mult mai mare decât la ediţiile anterioare ale târgului (…) La finalul primei zile, erau deja rezervate vacanţe în valoare de peste 700.000 de euro”, a declarat Marius Pandel, CEO Christian Tour.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO