ZF News

După investiţia de la Catalyst, românii de la Simartis au luat oameni de vânzări din India până în Germania şi Turcia

După investiţia de la Catalyst, românii de la Simartis...

Autor: Adrian Seceleanu

09.03.2015, 00:06 916
Simartis, un furnizor local de soluţii pentru operatorii de telefonie mobilă concentrat în principal pe zona de mobile marketing, şi-a recrutat o forţă de vânzări internaţională după investiţia primită în urmă cu un an de la fondul Catalyst şi este acum aproape de a semna contracte cu noi operatori de telecom.
 
„Obiectivul nostru în primul an după ce am primit investiţia a fost să angajăm oamenii de vânzări pe care îi doream şi ne-am atins această ţintă în mare parte - mai avem de recrutat oameni pentru America Latină şi Africa. Am recrutat 6 oameni noi de vânzări. Avem angajaţi acum în Marea Britanie, Germania, Turcia şi India”, a declarat pentru ZF Alexandru Voiculescu, fondator şi vicepreşedinte al companiei.
 
Fondul de private equity Catalyst, care este administrat de firma de investiţii 3TS Capital Partners, a preluat 23% din acţiu­nile Simartis în martie 2014, în cadrul unei tranzacţii estimate pe piaţă la 1 mil. euro.
 
Unul dintre motivele pentru care Simartis avea nevoie de investiţie era şi acela că firma nu reuşea să susţină re­cruta­rea şi gestionarea forţei de vânzări. „Este o re­sursă practic extrem de scumpă, spe­ciali­zată şi pe care garantat nu ai cum să o găseşti în România, nu neapărat ca ex­pertiză, ci ca acces la domeniul B2B în care activăm noi. Noi avem nevoie de oa­me­ni experimentaţi în zona B2B de telecom. Pro­blema domeniului în care activăm este că perioada, ciclul de vânzare este între şase luni şi un an minimum. Aceasta era şi pro­ble­ma pentru care aveam nevoie de o inves­tiţie pentru că aveam nevoie să susţinem oame­nii până când ei începeau să producă.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO