Vânzările de ciment şi clincher ale companiei Holcim România au accelerat pe finalul anului trecut, astfel că volumele comercializate de grupul elveţian au crescut cu 7,8% în 2014 după ce avansul la finalul primelor trei trimestre era de doar 4,3%.
Mai mult, la jumătatea anului, volumele comercializate de Holcim erau în scădere cu 0,3%, astfel că întreaga creştere a fost materializată în cel de-al doilea semestru, când cei de la Holcim au simţit o revigorare atât a sectorului rezidenţial, cât şi a proiectelor de birouri, industriale sau de retail.
Potrivit datelor din raportul companiei elveţiene, Holcim România a înregistrat cea mai mare creştere a vânzărilor din rândul subsidiarelor europene.
Creşteri importante au înregistrat şi subsidiarele din Rusia şi Republica Cehă (plus 7,6% fiecare) şi Spania (4,9%), în timp ce în Italia şi Azerbaidjan declinul a fost de aproape 20%. La nivel european, vânzările Holcim au scăzut cu 1%.