Brandul de smartphone-uri Motorola, parte din grupul chinez Lenovo, a deschis un prim magazin de tip shop-in-shop în cadrul noii locaţii a retailerului Altex din Bucureşti Nord. Prin intermediul acestui shop-in-shop, Motorola vrea să le ofere clienţilor posibilitatea de a testa produsele sale înainte de a le achiziţiona, dar şi să îşi consolideze parteneriatul cu Altex.
„Scopul shop in shopului este de a atrage noi clienţi care să descopere povestea Motorola din ultimii ani, dar şi cele mai noi produse din principalele game. Totodată, deschiderea primului shop in shop din România vine ca parte a strategiei Motorola de a-şi extinde zonele de expunere în cadrul principalului retailer, Altex România. De la începutul acestui an, Motorola a plasat în magazinele Altex 50 de standuri noi, în cele mai importante oraşe din România” , a precizat Ovidiu Boboc, Motorola Retail Sales Manager.
Spaţiul dedicat Motorola are o suprafaţă de 21 mp şi oferă clienţilor o experienţă interactivă de shopping, împărţită în trei zone distincte de expunere care transmit povestea inovatoare a brandului Motorola. Altfel, la cele trei standuri, clienţii vor găsi o zonă dedicată colaborării cu Pantone, un parteneriat început în 2022, care reflectă modul în care culorile şi tendinţele momentului au fost integrate în designul produselor brandului.O altă zonă este concentrată pe experienţa de unboxing, unde clienţii vor avea posibilitatea de a experimenta materialele folosite pentru realizarea părţilor exterioare ale ultimelor generaţii de telefoane Motorola şi de a mirosi parfumul propriu, Motorola Box, care a fost creat în urma colaborării cu Firmenich. Nu în ultimul rând, ultima zonă dispune de un stand special în care clienţii vor putea explora şi testa direct cele mai noi modele din familiile de telefoane razr, edge şi moto g.
„Suntem încântaţi să găzduim primul magazin de tip shop-in-shop Motorola în Altex Bucuresti Nord. Acest parteneriat reflectă angajamentul nostru de a aduce clienţilor cele mai inovatoare şi calitative produse de pe piaţă. Experienţa unică oferită de acest spaţiu dedicat va aduce cu siguranţă un plus valoare experienţei de shopping a clienţilor noştri”, a declarat Edvin Abdulachim, director comercial, Altex România.
Anul trecut, Motorola a ajuns la 400.000 de activări de telefoane (telefoane achiziţionate şi activate prin inserarea unei cartele SIM) în România, potrivit datelor furnizate de reprezentanţii subsidiarei sale locale, iar ţinta pentru 2024 este de a ajunge la 500.000 de smartphone-uri livrate pe piaţa autohtonă.