ZF News

Retailerul online DY Fashion mizează pe afaceri de 5 mil. euro la final de 2022: 20% din venituri vor veni din vânzările generate de brandul propriu

Retailerul online DY Fashion mizează pe afaceri de 5...

Autor: Ioana Niţă

22.09.2022, 17:24 148

DY Fashion, retailer online de modă fondat în urmă cu zece ani de antreprenorii locali Irina şi Dragoş Aipu, estimează că va încheia anul acesta cu o cifră de afaceri de 5 milioane euro, în creştere cu circa 20% faţă de 2021, când veniturile totale s-au majorat tot cu 20% la 4,2 milioane euro. Cei doi antreprenori au pornit businessul DY Fashion cu o investiţie iniţială de 15.000 euro, iar în zece ani de la lansare au reuşit să vândă în total online un milion de rochii.

Magazinul online dyfashion.ro comercializează doar produse vestimentare româneşti realizate de ateliere, fabrici de confecţii şi branduri româneşti. Din momentul lansării din anul 2012, unul dintre obiectivele fondatorilor Irina şi Dragoş Aipu a fost susţinerea şi promovarea producţiei locale de fashion.

“În cei 10 ani de când am lansat DY Fashion am decis să apelăm la micilie ateliere şi fabrici de confecţii româneşti pentru a le promova produsele în magazinul online în primul rând datorită calităţii produselor net superioară rochiilor aduse din alte ţări şi în al doilea rând pentru a susţine aceşti producători şi afacerile lor. Credem cu tărie în susţinerea producţiei locale şi în beneficiile care vin în timp în urma acestor acţiuni. Colaborarea cu producătorii români a fost şi este cheia succesului nostru”, au punctat Irina şi Dragoş Aipu, fondatorii DY Fashion.

În prezent, pe site se regăsesc peste 29.000 articole diferite de la cele mai populare branduri româneşti: MBG Collection, Moze, La Donna, Ginette, Leonard Collection, Viada, plus colecţiile proprii DY Fashion. În topul celor mai căutate produse de pe dyfashion.ro sunt rochiile, in proportie de 85%. Clientele DY Fashion caută ţinute pentru evenimente private, ţinute pe care să le poarte la birou, dar şi ţinute pentru fiecare zi.

În perioada evenimentelor, bonul mediu de cumpărături înregistrat pe dyfashion.ro se situează la 400 de lei, iar în perioadele normale coşul mediu are o valoare de 300-350 de lei. În medie, pe dyfashion.ro se realizează 12.000 -14.000 de comenzi pe lună, iar cele mai multe comenzi vin din Bucureşţi, Cluj-Napoca, Braşov, Iaşi, Constanţa, Timişoara.

Unul dintre actualele obiective ale DY Fashion este creşterea notorietăţii brandului propriu, mărirea capacităţii de producţie şi creşterea numărului de modele din colecţiile proprii. Brandul propriu a fost lansat în 2021 în colaboarare cu designerul Irina Muşat. În momentul de faţă, 10% din vânzări îl reprezintă brandul propriu, iar până la finalul anului 2022 reprezentanţii DY Fashion estimează o creştere de până la 20%.

Compania investeşte constant în digitalizarea platformei magazinului online şi optimizarea proceselor, având ca obiectiv creşterea eficienţei echipei, din care fac parte 30 persoane. Investiţiile anuale în dyfashion.ro se ridică la peste 2 milioane euro, în care sunt incluse şi cheltuielile de promovare.

 


 

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO