ZF Polii de business ai României

ZF Polii de Business ai României. Florin Gheorghe, fondator al Theta Furniture & More: Anul viitor deschidem primul birou extern la Bruxelles, apoi la Paris. Exportul reprezintă 17% din afaceri, ne propunem să ajungem la 30%

29.11.2021, 00:07 Autor: Mirabela Tiron

♦ Compania ridică a doua fabrică, o investiţie de 5 mil. euro.

Compania Theta Furniture & More, unul din cei mai mari jucători de pe piaţa de amenajări interioare şi mobilier la comandă,  va deschide anul viitor un birou la Bruxelles, urmând ca apoi să pună pe harta expansiunii şi Parisul.

„Exportul reprezintă 17% dar în următorii ani ne propunem să ajungem la 30%. Anul viitor deschidem primul birou extern al Theta la Bruxelles, am făcut primele angajări, acum suntem în stadiul să ne alegem zona, apoi va urma Franţa (Paris). Am găsit oameni mai repede în Belgia. Vom avea 6 angajaţi. Vom livra produse custom made şi pardoseli şi toată gama de mobilier standard“, a declarat Florin Gheorghe, CEO şi acţionar al Intermedio General Group, care operează sub brandul Theta Furniture, în cadrul emisiunii Polii de Business ai României, un proiect video al Ziarului Financiar realizat în parteneriat cu Bucharest Real Estate Club (BREC). Compania operează o fabrică în Blejoi, judeţul Prahova, unde produce mobilier pe comandă. Anul trecut compania finaliza cu afaceri de circa 28 milioane de lei (circa 6 milioane de euro), potrivit mfinante.ro.

„A fost un an foarte provocator pentru noi pe fondul acestei pandemii care ne-a afectat pe toţi, dar ne vom atinge obiectivele, ne apropiem de du­blarea cifrei de afaceri, ajungem la 10 milioane de euro anul acesta. Pentru anul viitor ne-am propus creştere cu 45-50%, sper să atingem 15 milioane de euro cu investiţiile pe care le facem în acest moment“.

 

O nouă fabrică, o investiţie de 5 milioane de euro

Compania a demarat construcţia celei de-a doua fabrici de producţie de mobilier pe comandă. „Avem în construcţie cea mai modernă capacitate de producţie pe partea de mobilier custom made, o investiţie de 5 milioane de euro, fabrica este în zona Ploieşti, în aria localităţii Păuleşti, am investit în tehnologie“. Noua fabrică se va întinde pe 5.000 de metri pătraţi.

Antreprenorul mai spune că are în plan deschiderea unor puncte de lucru în Timişoara, Cluj şi Iaşi. „Vrem să deschidem puncte de lucru în acest oraşe, să angajăm oameni, vrem să creştem businessul nu doar pe zona de custom made ci şi pe zona de pardoseli. Am în­cheiat un parteneriat cu cel mai  mare pro­du­cător de decking (pardoseli-n.red.) din SUA, Faiberon şi îi vom reprezenta  în România. Vom avea în portofoliu mochete, par­doseli pentru spitale, suntem determinaţi să cucerim piaţa medicală din România şi din afară“.

 

Se concentrează pe clienţi din sectorul medical

Antreprenorul mai spune că firma şi-a diversificat activitatea.  „Până în 2019 eram focusaţi pe zona de office, avem divizia de office, care nu mai reprezintă mai mult de 30% din cifra de afaceri, ne interesează HoReCa, zona medicală. Anul acesta am avut parteneri din zona medicală, clinica Enayati din Bucureşti, clinicile Med Europa, am semnat cu un spital privat din Belgia, un proiect pe trei ani, care ne aduce 8,4 milioane de euro“. Compania are contract şi cu BCR,  să amenajeze filiale BCR pentru anul viitor, dar mai are contracte şi în industria HoReCa şi de office. „Văd o staţionare în industria de office, restul domeniilor sunt active“

Anul trecut, compania Intermedio General Group, ce operează sub brandul Theta, a fost implicată într-o tranzacţie prin care fondul de investiţii Black Sea Fund a preluat 50% din acţiuni, restul acţiunilor au rămas la Florin Gheorghe (38%) şi Gelu Florian (12%)

„Ne gândim la achiziţii. Bugetul de achiziţii se ridică la 5 milioane de euro. Companiile pe care vrem să le achiziţionăm sunt din zona de instalaţii, construcţii, vrem să devenim o companie care implementează proiecte cu angajaţi proprii. Avem 101 angajaţi proprii. Este dificil să găsim angajaţi, le dăm abonamente medicale, la sală, masaj o dată pe săptămână“. Numărul angajaţilor a crescut în fiecare an, la fel ca afacerile companiei ce activează pe piaţa de amenajări interioare.

 

O campanie editorială Ziarul Financiar realizată cu susţinerea ZF Polii de business ai României