ZF Private health

ZF Private Health. Claudia Diaconu, fondatoarea Kineto Consult Avem două clinici în nordul Capitalei, în 2025 vrem să intrăm şi în zona de sud. Oamenii sunt tot mai sedentari. Kineto Consult a ajuns la 1 mil. euro cifră de afaceri în 2023 cu două centre în zona de nord a Bucureştiului

07.06.2024, 00:06 Autor: Georgiana Mihalache

Clinica de recuperare medicală Kineto Consult, creată de Claudia Diaconu, de profesie fizioterapeut, a ajuns la 1 mil. euro cifră de afaceri în 2023, la opt ani de la înfiinţare. Planurile antreprenoarei urmăresc extin­de­rea brandului cu o nouă clinică, a treia, în sudul Capitalei, dar şi consoli­darea celor două unităţi deja deschise.

„Kineto Consult a por­­nit din dorinţa de a îm­bunătăţi activitatea de fi­zio­terapie pe care o fă­ceam, aşa că am pornit pe drumul antreprenoria­tu­lui acum opt ani, din do­rinţa de a creşte calitatea servi­cii­lor medicale de recupe­rare medicală. În 2023 am mutat un centru într-un spaţiu mai mare pentru că erau solicitări. Anul acesta încercăm să stabilizăm ceea ce am dez­voltat“, a povestit Claudia Diaconu, fondatoarea Kineto Consult, la emisiunea ZF Private Health. Cele două clinici sub care funcţionează brandul în pre­zent sunt în Piaţa Victoriei şi în Aviaţiei, zone uşor de accesat pentru pacienţi, fiind situate aproape de mijloa­cele de transport în comun, potrivit antreprenoarei.

„Este foarte important spaţiul, mai ales că în partea de recuperare tratamentul este de lungă durată, un tratament scurt este undeva de zece zile, iar un tratament pentru o recuperare posttraumatism ajunge undeva la trei luni“, a mai spus fondatoarea clinicii.

Echipa Kineto Consult este formată din 50 de specialişti, medici de recuperare medicală, ortopedie, fizioterapeuţi şi asistenţi.Anul trecut, în 2023, circa 2.500 de pacienţi au ajuns la Kineto Consult, atât din Bucureşti, cât şi din zonele apropiate. Cele mai frecvente probleme medicale pe care le au oamenii care vin la clinica de recuperare sunt ale coloanei vertebrale.

„Anul trecut am reuşit să atingem 1 mil. euro. Anul acesta încercăm să dezvoltăm foarte mult echipa pe care am reuşit să o adunăm în centrele noastre. Am încercat şi am făcut şi un sistem de dezvoltare profesională în care toţi terapeuţii noştri sunt angrenaţi în cursuri profesionale şi sperăm ca la anul să putem să dezvoltăm şi să des deschidem noi centre“, a mai spus Claudia Diaconu.

Colaborarea cu Casa de Asigurări acoperă 50% din activitatea Kineto Consult, în contextul în care statul decontează doar două cure de recuperare medicală de 10 zile fiecare.

Un consult de specialitate la Kineto Consult este 300 lei, o şedinţă de fizioterapie este 110 lei, dar pacienţii pot primi şi pachete de tratament în funcţie de planul pe care îl au de urmat.

„Sperăm ca în 2025 să ne adresăm şi zonei de sud a Bucureştiului şi să le oferim posibilitatea pacienţilor noştri de a-şi face tratamentele în proximitate. Este foarte important să putem să susţinem cu echipă ceea ce dezvoltăm, pentru că poţi să amenajezi foarte simplu, dar dacă nu reuşeşti să aduci o echipă competentă, atunci nu cred că o să ai o reuşită“, a mai spus antreprenoarea.

Piaţa clinicilor de recuperare medicală, deşi extrem de fragmentată, a început în ultimii ani să atragă din ce în ce mai mult atenţia investitorilor, atât reţele medicale, cât şi fonduri de investiţii.

„Tatonăm terenul în toate direcţiile, nu spunem nu nici nici unei colaborări, mai ales că noi ne dorim să creăm acces pentru un public mai larg“, a răspuns Claudia Diaconu privind o posibilă achiziţie din partea altor jucători.

Ea a adăugat că a pornit în urmă cu cinci ani cu o echipă de patru colegi, ajungând acum la 50 de oameni alături în cele două centre.

„Timpul, din păcate, nu îmi mai permite să intru în sală cu pacienţii şi să fac terapiile. Trecerea spre antreprenoriat a fost una firească, pentru că trebuie să creezi o structură bine definită în spate şi cineva să ducă totul mai departe. Acum doi ani am rămas către partea administrativă, dar sunt în continuare ancorată în tot ceea ce se întâmplă în cabinet“, a concluzionat Claudia Diaconu.

O campanie editorială Ziarul Financiar realizată cu susţinerea

Banca Transilvania Regina Maria