ZF Private health

ZF Private Health. Medicul Victor Stoian, Royal Hospital: Strategia noastră este de a ne axa pe anumite patologii, de-a ne nişa şi a lucra la standarde cât mai înalte. Acest lucru ne ajută să ne diferenţiem!

20.09.2024, 00:06 Autor: Mirabela Tiron

Pe activitatea de ambulatoriu spitalul a avut o creştere cu peste 30%, pe spitalizare continuă cu 20%, iar pe spitalizare de zi cu 40%.

Spitalul Royal Hospital din Bucureşti, fondat de medicul ginecolog Ioan Stoian, cu afaceri de 5,8 milioane de euro anul trecut, estimează rezultate mai mari cu peste 20% pentru acest an şi are în plan extinderea cu încă două etaje şi o sală nouă de operaţii.

„Suntem pe un trend de creştere şi ne menţinem planurile de a dezvolta spitalul. Incidenţa pentru cancer de sân şi cancerele ginecologice este din ce în ce mai mare şi având acest core business, activitatea este din ce în ce mai amplă“, a declarat medicul Victor Stoian, deputy general manager al Royal Hospital, la emi­siunea ZF Private Health.

Spitalul din Capitală atrage paci­enţi din toată ţara şi are trei săli de operaţii, unde se realizează interven­ţii pe ginecologie, patologia sânului, dar şi chirurgie generală.

„Strategia noastră este de a ne axa pe anumite patologii, pe anumite specialităţi, de a ne nişa şi a încerca să facem lucrurile cât mai bine, la standarde cât mai înalte, în baza protocoalelor ultime naţionale, cât şi internaţionale. Şi acest lucru ne ajută să ne diferenţiem un pic, să ne delimităm de marile companii care reuşesc să acopere în mare toate specialităţile“.

Tot mai mulţi pacienţi se îndreap­tă către sistemul privat de sănătate, dat fiind că aici găsesc medici pentru consultaţii şi investigaţii, dar şi echipa­mente moderne.

Pe activitatea de ambulatoriu, spi­talul Royal Hospital a avut o creştere cu peste 30%, pe spitalizare continuă cu 20%, iar pe spitalizare de zi cu 40%, potrivit medicului.

„Ne dorim în principal să adresăm patologiile pe care le tratăm într-un regim cât mai scurt de spitalizare, având multiple beneficii, atât financiare, cât pentru pacienţi, cât şi medicale. Ne dorim o spitalizare cât mai scurtă şi pentru asta abordăm tehnici chirurgicale minim invazive, în principal cu o lezarea ţesturilor cât mai mică. Scopul principal este să ţinem un pacient cât mai puţin internat“.

Unul din obiective este aducerea de tehnici noi, de echipamente moderne care ajută în diagnosticarea şi în tratarea unor patologii. El a mai precizat că este extrem de important ca medicii să fie susţinuţi de aparatură medicală de ultimă generaţie.

„Iar eforturile de a menţine standardele la nivele cât mai înalte sunt cumva în focusul nostru în fiecare an, evident că avem investiţii şi an acest an în astfel de aparatură“.

Spitalul are peste 60 de medici care sunt activi constant dar lucrează şi cu medici colaboratori. În cadrul spitalului a fost dezvoltată şi urologia şi chirurgia ortopedică.

Spitalul are un parteneriat cu Affidea prin care a adus pe lângă mamografie digitală, radiologie digitală, CT şi un RMN, ceea ce completează departamentul de imagistică.

„Contractele cu CNAS sunt pe departamentul de imagistică, toate serviciile de CT, de RMN şi de radiografie digitală sunt acoperite integral. Dar din costul unei intervenţii chirurgicale este acoperită doar o mică parte de CNAS şi sperăm în viitor prin programe naţionale de combatere a cancerului sau alte programe să fie acoperită poate chiar integral o intervenţie chirurgicală, mai ales în sfera oncologică, unde costurile sunt mari, unde timpul este foarte important şi iar unde factorul economic n-ar trebui să conteze atât de mult“

Povestea Royal a început în 1995 când medicul a deschis printre primele cabinete private de ginecologie. În 2000 a deschis clinica de ginecologie, în 2004 un nou corp de clădire Ginecoland, iar în 2017 a mutat întreaga activitate într-o nouă clădire, numită Royal Hospital.

„Creşterea cu 20% pe care mi-am propus-o a fost atinsă şi credem că va fi chiar uşor depăşită“.

Afacerile clinicilor private de pe piaţa locală au ajuns anul trecut la un nivel record de 12,4 miliarde de lei (2,5 mld. euro), în creştere cu 18% faţă de anul anterior şi de cinci ori mai mult faţă de zece ani în urmă, potrivit unei analize ZF pe baza celor mai recente date transmise de ONRC.

Mai exact, este vorba de cifra de afaceri cumulată a celor 10.879 de firme ce activează pe cod CAEN 8622- activităţi de asistenţă medicală specializată. La acestea se adaugă alte 417 companii ce activează în domeniul spitalicesc (pe cod caen 8610-activităţi spitaliceşti), care au raportat afaceri totale de 2,7 miliarde de lei anul trecut.

O campanie editorială Ziarul Financiar realizată cu susţinerea

Banca Transilvania Regina Maria