ZF Private health

ZF Private Health. Roxana Nedelcu, fondatoare Derma360: „Anul acesta vom face şi prima investiţie din profit, de 25.000 euro în tehnologie“

15.07.2022, 17:00 Autor: Georgiana Mihalache

♦ Clinica Derma360 din Bucureşti a apărut pe piaţă în 2015, iar până acum fondatorii, de profesie medici, au investit 50.000 de euro din fonduri europene şi proprii.

Medicul Roxana Nedelcu, fondatoare, alături de alţi medici, a clinicii Derma360, specializată în dermatologie, se uită după noi oportunităţi de investiţie, având un buget de 25.000-30.000 euro pentru dezvoltarea zonei de tehnologie.

„Anul acesta vom face şi prima investiţie din profit, după opt ani de muncă de încă 25.000-30.000 de euro. Ne gândim să investim în special în tehnologie. Suntem în etapa în care analizăm foarte mult oportunităţile. Nu este foarte uşor să ştii în ce să investeşti pentru că trecem printr-o perioadă destul de dificilă, în care piaţa este competitivă în domeniul medical, iar dezvoltarea tehnologică a luat amploare“, a povestit Roxana Nedelcu.

În urmă cu opt ani începea povestea Derma360, de la dorinţa mai multor medici de a crea un business. Oportunitatea de care medicii au beneficiat a fost o finanţare din fonduri europene de 25.000 de euro, iar în două săptămâni aceştia au şi creat şi depus planul de afacere.

„Cea mai grea provocare pentru noi în aceşti ani a fost să rezistăm din punct de vedere financiar pentru că, lucrând în domeniul medical, principala noastră grijă este să facem bine. Întotdeauna suntem îndreptaţi înspre soluţii pentru pacient şi mai puţin înspre o analiză financiară“, a mai spus Roxana Nedelcu.

În ceea ce priveşte o posibilă extindere, medicul precizează că este pe lista de creştere, însă provocarea vine din faptul că riscul este de pierdere a identităţii brandului Derma 360.

„Atunci când vorbim despre domeniul medical şi despre faptul că empatia şi comunicarea joacă un rol foarte important, este greu să fii convins că se va menţine această identitate odată ce se măreşte businessul. Dar avem în vedere lucrul acesta, ne gândim la această idee“, a mai spus medicul.

Piaţa din Capitală este destul de aglomerată din perspectiva sănătăţii private, iar afecţiunile dermatologice sunt frecvente, mai explică fondatoarea Derma360.

„Avem şi pacienţi care vin din ţară sau pacienţi care preferă să facă turism medical şi să vină în România să se trateze. Adică în jur de 30% dintre pacienţii noştri nu sunt din Bucureşti. Există afecţiuni dermatologice, avem adresabilitate. Am avut în jur de 5.000 de pacienţi în medie pe an, de când ne-am înfiinţat şi până acum“, a mai spus Roxana Nedelcu.

Serviciile pe care pacienţii le găsesc la Derma360 sunt de consiliere în privinţa afecţiunilor dermatologice pentru zona de prevernire a cancerelor de piele sau a altor probleme de piele – arsuri solare, îmbătrânire, alergii.

„Tratăm boli dermatologice, cum ar fi acneea, căderea părului, precum şi diferite tipuri de dermatite. Printre cele mai frecvente probleme sunt dermatita atopică, dermatita seboreică, de contact. Avem şi cazuri de psoriasis, de imperfecţiunea pielii“, a mai spus medicul.

Clinica Derma 360 a trecut în 2021 de 150.000 euro afaceri, iar anul acesta targetul este de creştere, chiar dacă în ultimii ani a fost cu un ritm lent. Antreprenoarea spune însă că pasiunea pentru meserie determină echipa clinicii să reziste unei creşteri mai lente, specifică zonei de business medical.

 

 

O campanie editorială Ziarul Financiar realizată cu susţinerea

Banca Transilvania Regina Maria