♦ Aproximativ 70% dintre complicaţiile severe post-partum apar în primele trei luni după naştere ♦ Nevoile unei femei după naştere includ vizite la ginecolog, endocrinolog pentru schimbările hormonale, dar şi nutriţionist, psihoterapeut
După ce până acum pachetele de abonamente medicale veneau ca un răspuns la nevoia angajaţilor din fabrici, companii mici şi mijlocii, industrii ca banking, IT, acum abonamentele au început să devină mult mai nişate şi să ţintească anumite categorii de clienţi. Astfel a apărut şi abonamentul pentru trimestrul patru în cadrul reţelei private Regina Maria, dedicat femeilor care au născut recent. Deşi aproape toate femeile au o nevoie medicală în primele luni de la naştere, mai puţin de jumătate ajung la doctor, concentrate fiind mai ales pe copil.
„Această iniţiativă a venit tocmai pentru că proaspetele mămici nu prea caută un un abonament de sănătate, nu au atât de mare grijă de ele, tot focusul mamei este pe copil.“
„Cu toate că 96% dintre femei se confruntă cu diverse situaţii legate de starea lor medicală după naştere, doar 40% din ele ajung să-şi facă controlul recomandat. Ideea acestui abonament a venit pe de o parte din perspectiva unei nevoi pe care medicii noştri au identificat-o, dar şi din dorinţa de a deschide un dialog pe această temă, despre care nu se vorbea atât de mult“, a spus Georgiana Andrei, director al diviziei de abonamente din cadrul reţelei private Regina Maria.
Abonamentul al 4-lea trimestru introdus de reţeaua Regina Maria costă 189 lei pe lună, iar pachetul este concentrate pe nevoile unei femei după naştere, care includ vizite la ginecolog, endocrinolog pentru schimbările hormonale, dar şi nutriţionist, psihoterapeut, având în vedere că depresia post-partum afectează una din şapte femei.
„Este şi zona de prevenţie la care mamele în prima perioadă nu se mai gândesc deloc. Iar ideea noastră a fost ca acest abonament să funcţioneze pentru mame şi ca un far, dar şi un reminder pentru faptul că trebuie să aibă grijă şi de ele“, a mai spus Georgiana Andrei.
Reţeaua Regina Maria se apropie de 1 milion de abonamente în portofoliu, iar 7 din 10 abonaţi au accesat cel puţin o dată servicii medicale, fiind un element important de economisire, mai adaug„ reprezentanta operatorului medical.
„Primul pas este să vedem câte mame vor decide să achiziţioneze acest abonament, iar pentru noi este mai important să vedem câte mame vor folosi abonamentul în momentul în care îl au, vor începe să facă şi controale de prevenţie, nu doar atunci când apare un puseu acut. Ne-am uitat la mamele care au născut la noi, am vrut să înţelegem cum accesează ele şi de acolo a pornit modul în care am construit acest produs, am fost proactivi“, a mai adăugat Georgiana Andrei.
Ea a precizat că abonamentele medicale încep să devină personalizate, mai ales că recent reţeaua Regina Maria a introdus şi un abonament pentru persoanele de peste 65 de ani. Iar în contextul în care la nivel mondial sunt 40 de milioane de femei care au o problemă de sănătate în urma unei naşteri, există această piaţă şi în România.
„Zona de sănătate a femeii a fost dintotdeauna focus pentru pentru Regina Maria şi în ultimii ani a început să se vorbească şi mai mult despre subiecte despre care nu vorbeam înainte, cum ar fi menopauza, tocmai am introdus în reţea un test genetic pentru endometrioză, o boală care afectează foarte multe femei. Suntem convinşi că tehnologia va avansa, inteligenţa artificială va juca un rol din ce în ce mai important“, a mai completat Georgiana Andrei.
Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.zf.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.
ABONEAZĂ-TE