• Leu / EUR4.8793
  • Leu / GBP5.7839
  • Leu / USD4.8008
ZF Produs în România

Produs în România, ZF/Masterbuild. Valer Hancaş, Kaufland România: Din fiecare leu încasat de Kaufland, 67 de bani merg la producătorii locali. Bugetul de investiţii al Kaufland România este de cel puţin 375 de milioane de euro în 2022

03.02.2022, 18:15 Autor: Răzvan Botea

Valer Hancaş, directorul de comunicare şi de corporate affairs al Kaufland România, a spus la emisiunea ZF Produs în România că din fiecare leu încasat de Kaufland România 67 de bani merg la producătorii locali.

„67 de bani din fiecare leu încasat la Kaufland merg în producţia locală. În 2020 am făcut plăţi către producători şi parteneri locali în valoare de 1,9 mld. euro. Avem un total de aproximativ 2.400 de furnizori şi parteneri locali“, a spus Valer Hancaş la ZF Produs în România, emisiune realizată cu sprijinul  Masterbuild.

Kaufland are o reţea care a ajuns la 149 de hipermarketuri în România. Compania este în prezent al doilea cel mai mare jucător din retailul românesc şi are 15.000 de angajaţi. Reţeaua de magazine a avut în 2020, cele mai recente date disponibile, afaceri totale de aproape 1,3 mi­liarde de lei.

„Evoluţia noastră din punctul de vedere al cifrei de afaceri a fost una organică, de aproximativ 8% în fiecare an. Consider că în 2021 suntem în acelaşi trend ca în anii următori, atingându-ne indicatorii“, a mai spus Valer Hancaş.

În ceea ce priveşte produsele locale, Hancaş a mai spus la ZF Produs în România că toată carnea de pui proaspăt de pe rafturile din Kaufland este de producţie locală, iar până în 2024 compania îşi propune ca toată carnea de porc comercializată de Kaufland România să fie produsă local.


O campanie editorială realizată de Ziarul Financiar cu susţinerea


„Pe partea de pui proaspăt 100% din ce avem la raft este produs în România. Ne propunem ca până în 2024 să oferim în proporţie de 100% în galantarele Kaufland carne de porc născut şi crescut în România.“

În ceea ce priveşte investiţiile prognozate pentru 2022, bugetul va fi cel puţin la nivelul celui din 2021, adică cel puţin 375 de milioane de euro, a mai spus Valer Hancaş. Din momentul în care se ia decizia de a se deschide un magazin şi până când păşeşte primul client în magazin durează circa 9 luni.

„Avem în 2022 un buget de cel puţin 375 de milioane de euro, bani pe care îi vom folosi în expansiune, modernizări.“

Kaufland România este şi unul dintre cei mai mari angajatori din România. Pe par­tea de forţă de muncă, Hancaş a spus că pandemia a adus un beneficiu – diminuarea fluc­tuaţiei de personal.

„Criza sanitară a adus şi câteva lucruri pozitive şi unul dintre ele este diminuarea fluc­tuaţiei de personal.“

O campanie editorială Ziarul Financiar realizată cu susţinerea

Masterbuild