ZF Transilvania

Platforma de livrări Coletăria.ro şi-a bugetat pentru 2021 investiţii de 2 mil. euro în dezvoltare

Platforma de livrări Coletăria.ro şi-a bugetat pentru...

Autor: Laurentiu Cotu

01.02.2021, 17:19 137

Platforma de livrări Coletăria.ro, parte a grupului Packeta, va dubla în 2021 investiţiile pe piaţa din România, alocând 2 milioane de euro pentru dezvoltarea afacerii. Investiţiile vor fi direcţionate către deschiderea a două noi depozite de câte 4.000 de mp pătraţi fiecare, la Oradea şi la Bucureşti. În prezent, Coletăria.ro operează 2 depozite în România, unul la Bucureşti, hub regional, ce permite livrări directe de colete în România, Bulgaria, Grecia şi Cipru, şi unul la Oradea, de 1.000 de mp, amplasat în apropierea vămii Borş, pentru a facilita magazinelor online din UE transmiterea rapidă a coletelor în România.

Compania va continua în 2021 şi investiţiile demarate anul trecut în dezvoltarea logistică, în echipamentele tehnice şi de manipulare a coletelor, în dezvoltarea platformei, în creşterea efectivului de personal angajat, în crearea de noi linii directe de transport internaţional, în integrări tehnice, în dezvoltarea reţelei de puncte pick-up şi în creşterea flotei interne de transport.

Un alt obiectiv al Coletăria.ro pentru 2021 este creşterea numărului de magazine online partenere. Anul trecut, compania a înregistrat o creştere de 200% a numărului de clienţi magazine online. Cei mai mulţi dintre clienţii Coletăria.ro comercializează articole cosmetice, parfumuri, haine, bijuterii, produse IT&C, electrocasnice, produse care ţin de industria de health & beauty şi, mai nou, produse de protecţie sanitară, unde se înregistrează o creştere semnificativă în contextul COVID 19.

’’Pentru anul 2021, ne propunem creşteri cel puţin duble faţă de anul 2020, atât din punctul de vedere al numărului de colete procesate, cât şi al numărului de magazine online din România înscrise în sistemul Coletăria.ro, conform planului de creştere anuală al grupului Packeta’’, a spus Alexandr Jeleascov, CEO Coletăria.ro, într-un comunicat de presă.

Planul companiei pentru acest an vizează creşterea numărului de parteneri atât clienţi magazine online, cât şi selleri (persoane juridice), care nu deţin magazine online proprii, ci îşi desfăşoară activitatea comercială prin intermediul marketplace-urilor. Coletăria.ro vizează atât clienţii care livrează zilnic zeci şi sute de colete, cât şi clienţii mai noi pe piaţa de eCommerce şi care au un volum zilnic de colete ceva mai redus.

Coletăria.ro a intrat pe piaţa din România în urmă cu doi ani. Până în prezent, grupul Packeta a transportat mai mult de 20 de milioane de colete, datorită colaborării cu peste 28.000 de magazine online şi sellerii (persoane juridice), şi operează aproximativ 6.000 de puncte pick-up în Europa Centrală şi de Est. Pe lângă soluţia alternativeă de livrare la punctele pick-up, Coletăria.ro este şi o platformă logistică şi oferă magazinelor online şi soluţia classică de livrare a coletelor la domiciliu. Magazinele online îşi pot expedia coletele nu numai la nivel naţional, ci şi la nivel internaţional, în toate cele 27 de ţări din Uniunea Europeană, plus Marea Britanie, Ucraina, Federaţia Rusă, SUA, Elveţia şi Liechtenstein.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO