Ziarul de Duminică

O nouă colecţie – Outliers/ de Miruna Meiroşu

Galerie foto

Galerie foto

Autor: Ziarul de Duminica

19.03.2015, 23:56 229

Multe dintre cărţile noi care se publică în fiecare an la nivel internaţional sunt utile. Unele dintre ele sunt, însă, cu adevărat remarcabile. Acestea sunt cărţile pe care le propunem la Curtea Veche Publishing, începând cu luna aprilie, în colecţia Outliers. Veţi găsi aici autori de excepţie, care au schimbat mentalităţi şi au făcut istorie în domeniul lor de activitate, pentru că au mereu curajul de a-şi expune şi susţine public ideile originale – de multe ori contrare majorităţii.

Termenul de „outlier” s-ar traduce prin acel element care se desprinde de mulţime. În cazul nostru, Outliers sunt acei autori care ies din rând pentru că sunt mereu cu un pas înaintea tuturor, sunt acei oameni inteligenţi care au văzut viitorul şi ştiu cum să ajungă acolo. Veţi găsi aici idei sclipitoare pentru minţi îndrăzneţe. Cărţile Outliers dezvăluie tendinţele societăţii, arată calea spre care se îndreaptă relaţiile interumane, economia mondială, cultura globală şi digitală şi, în consecinţă, viaţa noastră de zi cu zi.

Pentru noi, Outliers este un proiect cu totul special, pentru că defineşte spiritul inovator al editurii. În cei 16 ani de activitate, Curtea Veche Publishing a impus în România cărţile de dezvoltare personală şi profesională şi a înregistrat nenumărate premiere şi proiecte editoriale de succes.

 

Dr. Nicholas A. Christakis şi dr. James H. Fowler – Connected. Puterea surprinzătoare a reţelelor sociale şi felul în care ne modelează viaţa

Bestseller internaţional, tradusă în peste 20 de limbi, recunoscută cu premiul Books for a Better Life şi considerată cea mai bună carte a anului în topul Business Week din 2009 (Best Innovation and Design Books), Connected este una dintre acele cărţi care îţi chimbă modul de a înţelege lumea. Autorii studiază cum reţelele sociale ne determină aproape fiecare aspect al vieţii şi propun Regula celor trei trepte de influenţă. Ne imaginăm că suntem indivizi care îşi controlează singuri destinele, însă nu suntem decât nişte celule în sistemul nervos al unei creaturi cu mult mai mari. Dr. Nicholas A. Christakis a fost inclus de revista Time în topul celor mai influenţi 100 de oameni din întreaga lume, în vreme ce Dr. James H. Fowler face parte din topul Foreign Policy al celor mai importanţi gânditori ai lumii.

 

Seth Godin – Toţi marketerii suntmincinoşi spun poveşti.Talentul de a spune poveşti autentice într-o lume sceptică

Într-o lume în care oamenii au un număr infinit de opţiuni şi prea puţin timp, marketingul autentic înseamnă să spui o poveste memorabilă. Adevăraţii marketeri nu vorbesc despre date tehnice, nici măcar despre beneficii. Dimpotrivă, ei spun o poveste – una în care clientul vrea să creadă. Seth Godin, considerat cel mai mare marketer al Americii, este autorul unor bestselleruri cu succes internaţional (Tribes, The Dip, Purple Cow, Permission Marketing şi altele) care au schimbat felul în care gândesc şi acţionează oamenii de afaceri. De asemenea, este cel mai influent blogger din lume pe teme legate de afaceri şi se situează constant printre primii 25 cei mai citiţi bloggeri din orice categorie.

 
 

Jeff Howe – Crowdsourcing. De ce viitorul în afaceri e determinat de puterea maselor

Jeff Howe, unul dintre cei mai cunoscuţi redactori ai revistei Wired, a propus conceptul de „crowdsourcing” pentru a descrie procesul prin care, activând puterea transformatoare a tehnologiei actuale, puterea celor mulţi poate fi direcţionată către atingerea unor performanţe rezervate odinioară numai grupurilor restrânse de specialişti. Howe demonstrează că efortul colectiv este o sursă puternică de creativitate şi un motor pentru economie, analizează cum funcţionează fenomenul de crowdsourcing şi ce implicaţii are el asupra întregii societăţi. Pentru nativii digitali care urmează să pătrundă pe piaţa muncii, tehnologiile şi principiile de la baza modelelor de crowdsourcing sunt intuitive.

Crowdsourcingul, fenomen acum emergent, va deveni în scurt timp modul predilect de lucru, aducând schimbări dramatice asupra economiei, culturii, afacerilor şi politicii. 

 

(Miruna Meiroşu este PR Manager Curtea Veche Publishing)

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO