Ziarul de Duminică

Tehnici eficiente pentru rezul­tate mai bune în orice tip de afacere/ de Ziarul de duminică

Tehnici eficiente pentru rezul­tate mai bune în orice...

Autor: Ziarul de Duminica

17.09.2015, 23:45 129

Lindsey Agness

Schimbă-ţi afacerea prin NLP.

Instrumente puternice pentru a îmbunătăţi performanţele şi rezultatele organizaţiei tale

Curtea veche Publishing

 

Colecţia Cărţi cheie. Traducere din limba engleză de Veronica Halinschi.

Lindsey Agness este unul dintre cei mai buni specialişti în managementul schimbării şi motivarea angajaţilor. Are un masterat în Politici Publice obţinut la Bristol University şi este prima femeie din Marea Britanie care a obţinut gradul de Master Trainer în NLP. A scris patru bestselleruri despre managementul schimbării organizaţionale şi personale. Şi-a început cariera în cadrul administraţiei locale înainte de a deveni, în 1994, consultant în ­managementul schimbării pentru o firmă globală de top. Acolo a învăţat despre arta de a-i schimba pe oameni atât la nivel individual, cât şi la nivel organizaţional. Şi-a început călătoria către NLP în 1997, când a vrut să-şi îmbună­tăţească performanţele în întâlnirile de afaceri. În 2005 a fondat The Change Corporation. În prezent, oferă consultaţii pentru proiectele de schimbare, instruind oameni cu funcţii înalte, organizând programe interactive de NLP şi vorbind în public. Este respectată pentru rezultatele înregistrate în îmbunătăţirea performanţelor. Adoră să scrie cărţi şi se bucură de ocaziile în care îşi poate împărtăşi cunoştinţele în faţa unor audienţe largi. Viziunea ei personală este să devină un lider în domeniul dezvoltării personale şi să ajute organizaţiile şi indivizii să atingă performanţe de cel mai înalt nivel.

În introducerea intituală „De ce programarea neurolingvistică este importantă în afaceri?”, Lindsey Agness scrie: „Cea mai mare întrebare pe care ar trebui să ţi-o pui în timp ce te gândeşti dacă să citeşti această carte este „Obţin în afaceri rezultatele pe care le doresc?” În timp ce iei în considerare această între­bare, observă ce îţi apare în minte. De exemplu, doreşti să-ţi îmbună­tăţeşti rezultatele ca lider, să construieşti o echipă excepţională, să schimbi regulile jocului sau cultura organizaţiei tale ori să reformezi rela­ţiile pe care le ai cu clienţii tăi? Poate că ai nevoie să-ţi dezvolţi abilităţile în aceste zone. Dacă ai răspuns „Da” la cel puţin una dintre aceste între­bări, îţi garantez că vei obţine multe de la această carte.

Într-o piaţă dură, precum cea din ziua de azi, tehnicile de programare neurolingvistică (NLP) pot fi aplicate în cazul provocărilor cu care se confruntă liderii actuali: identificarea şi implementarea conduitelor efi­ciente şi menţinerea clienţilor în condiţiile unei competiţii acerbe, îm­bunătăţirea moralului şi creşterea performanţei organizaţionale. NLP schimbă atitudinile mentale, determinându-te să te concentrezi mai bine şi motivându-te pentru atingerea unei stări pozitive de încredere în sine, dându-ţi astfel puterea de a înfrunta provocările având mintea limpede şi, ca urmare, transformându-ţi afacerea.

Scopul esenţial al acestei cărţi este prezentarea uneltelor şi tehnicilor specifice de NLP în contextul problemelor reale din lumea afacerilor. Vei afla şi cum să le aplici printr-o serie de exerciţii pragmatice, studii de caz şi evaluări. Voi demonstra prin dovezi prezente în studiile de caz că NLP are într-adevăr efecte benefice pentru obţinerea succesului în afaceri.

 

Cui i se adresează această carte?

Domeniul meu de cercetare şi aplicaţii este „dezvoltarea personală" în afaceri. De aceea, cartea de faţă li se adresează:

 

- liderilor aflaţi în poziţii medii sau superioare într-o afacere (inclusiv acelora ce aspiră la aceste poziţii), care au autoritatea şi influenţa de a face schimbări folosind instrumente şi tehnici de NLP şi care vor să realizeze o diferenţă măsurabilă în organizaţiile lor;

- profesioniştilor din departamentele de Resurse Umane, trainerilor care vor să înţeleagă cum poate fi folosită NLP pentru a îmbunătăţi rezul­tatele clienţilor lor;

- practicienilor de NLP (prin „practicieni" mă refer la oricine este califi­cat in NLP) ce vor să afle idei şi recomandări despre cum pot aplica în afaceri principiile pe care le-au învăţat;

- potenţialilor cumpărători de instrumente NLP care doresc să înţeleagă mai mult despre aplicările sale şi vor dovezi înainte de a investi timp şi bani în serviciile pe bazate pe NLP.

 

Această carte este concepută să furnizeze tehnici eficiente pentru rezul­tate mai bune în orice tip de afacere, mergând de la corporaţiile globale şi până la instituţiile publice.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO