Ceasuri & Bijuterii

Amore pentru diamante

17 dec 2009 274 afişări
Din aceeaşi categorie

Inainte ca Micri Gold sa inaugureze magazinul de pe Calea Victoriei si dupa ce Frey Wille a deschis o reprezentanta si in Bucuresti, la magazinul Galt orologerie elvetiana se lansa o noua expozitie de bijuterii Pasquale Bruni. "In magazin se afla acum cele mai noi piese Pasquale Bruni, dar si piesele istorice, cele care dau semnatura brandului", spune Gabriella Lanfranchi, area manager Pasquale Bruni. Pe rafturile de la Galt se afla piese din colectiile Ricami (inspirata din temele istorice ale companiei), Sissi, Bon Ton Glam, colectia de verighete Amore si colectia Tentazione, una dintre cele mai spectaculoase. Tentazione contine piese care amintesc de primul pacat, inele in forma de sarpe si pandantive in forma de mar. "Inspiratia pentru designul bijuteriilor vine mereu din natura si din pasiuni. La toate bijuteriile noastre veti gasi reprezentarea unei flori, a unei inimi, a unei stele. Aceste elemente sunt gravate pe fiecare piesa Pasquale Bruni", explica Lanfranchi. "Fiecare bijuterie are istoria sa". De exemplu, piesa denumita "Printesa Sissi" este dedicata printesei Sissi a Austriei si apoi imparateasa a Austro-Ungariei. Inelul are forma unei coroane cu opt fatete - 8 este simbolul infinitului.

Linia Amore, lansata cu trei ani in urma, este, chiar daca nu foarte veche, una dintre colectiile recunoscute ca fiind "semnatura" Pasquale Bruni datorita legaturii sale directe cu simbolul atat de folosit de brand - inima. O alta piesa de succes, "noua dar cu mare potential de a deveni best-seller", face parte din colectia Bon Ton. "Pe spatele medalionului este gravat Bon Ton, iar acolo unde trebuia sa fie litera O sunt doua diamante. Pentru ca diamantul trebuie intotdeauna sa stea aproape de inima unei femei", explica Lanfranchi.

Pentru Pasquale Bruni simbolul inimii este important si pentru ca "nu suntem o companie mare, ci o afacere de familie. Pasquale Bruni este o persoana. El exista. Tocmai de aceea ne deosebim de o companie mare in spatele careia nu mai este un om pasionat de ceea ce face", spune area manager-ul. Brandul produce anual nu mai mult de 15.000 de piese care genereaza o cifra de afaceri de aproximativ 20-25 de milioane de euro.

Lansata in 1976 in Milano, marca este recunoscuta pe piata de lux din lumea intreaga. Pana acum brandul colaboreaza cu dealeri din Japonia, Europa, Statele Unite, Rusia, Australia si Orientul Mijlociu - in total circa 350 de magazine. "Pregatim extinderea in Romania de aproximativ 5 ani. Acum a fost insa cel mai bun moment. In Europa de Est suntem deja reprezentati in Slovenia, Slovacia, Bulgaria, Cehia si acum si in Romania. Urmeaza Kirghistan si Armenia", spune Lanfranchi. Belgia si Olanda sunt doua piete "extrem de importante pentru noi pentru ca aici sunt oameni foarte bogati, dar care au si bun-gust. Din pacate, cele doua trasaturi nu se intersecteaza intotdeauna", explica aceasta.