Ceasuri & Bijuterii

Giuliano Giannini, K di Kuore: Noi facem bijuterii cotidiene, care mai mult te îmbracă, fără a te scoate neapărat în evidenţă

01 feb 2016 1314 afişări de Roxana Petrescu
Din aceeaşi categorie

Giuliano Gainnini a lucrat mai toată viaţa în industria modei, dar în 1996 decide să-şi creeze propriul brand de bijuterii care ajung azi în 350 de puncte de vânzare din toată lumea. Cea mai mare parte a pieselor sunt realizate într-o fabrică parteneră din Florenţa, de acolo inelele, cerceii sau colierele K di Kuore ajungând în proporţie de 40% la clientele din SUA, America Latină, Europa sau Emiratele Arabe Unite.

„În trecut am lucrat în sectorul modei, în haine, cosmetice şi parfumerie. Eu sunt în primul rând un manager, nu vin dintr-o familie de bijutieri. Numele K di Kuore a fost inspirat de o divinitate din Grecia“, explică Giuliano Giannini.

Numele de Kore este adesea asociat zeiţei Persefona care în mitologia greacă stăpâneşte pe timpul iernii lumea umbrelor, dar care în timpul verii este şi zeiţa fertilităţii.

Dincolo de nume, un alt atribut care scoate în evidenţă piesele semnate de casa italiană sunt formele geometrice clare. Potrivit informaţiilor disponibile, cea mai mare parte a bijuteriilor K di Kuore sunt realizate manual, într-o fabrică din Florenţa cu care compania lucrează în parteneriat.

„Asia şi Orientul Mijlociu sunt cele mai mari pieţe pe care suntem prezenţi, apoi vin Europa, America, Asia. Avem circa 350 de puncte de vânzare şi o fabrică în Florenţa cu care colaborăm“, spune fondatorul companiei.

Potrivit acestuia, cele mai mari vânzări ale K di Kuore sunt realizate pe segmentul de 700-2.000 de euro, bijuteriile fiind realizate în linii destul de cuminţi, dar care le transformă în accesorii uşor de asortat.

„Cele mai mari vânzări se fac pe segmentul de 700-2.000 de euro. Noi facem bijuterii cotidiene. Este ca şi cum pui pe tine un blug. Este ceva care te îmbracă, nu care te scoate neapărat în evidenţă. Sunt bijuterii pentru doam­nele care muncesc, care sunt dinamice“, mai spune Giuliano Gainnini.

Potrivit acestuia, compania lan­sează anual două colecţii, fiecare dintre acestea fiind formată din circa 70-80 de modele.

Dincolo de bijuteriile pe care le creează, Giuliano Giannini spune că este un om pasionat de natură, dovada fiind chiar grădina sa foarte mare pe care o are şi care uneori serveşte şi ca sursă de inspiraţie. Călătoriile sunt o altă pasiune, multe dintre ele fiind făcute şi datorită afacerii pe care o conduce.

„Anual am 200 de zboruri, dar Italia rămâne ţara mea preferată, apoi sunt insulele greceşti şi apoi Thai­landa. Este o listă lungă de ţări“, mai spune fondatorul K di Kuore.