Ceasuri & Bijuterii

Life style: Ce e nou în oraş

02 iun 2011 793 afişări de Negoita Anca Maria
Din aceeaşi categorie

Chiar dacă a venit vara şi vacanţele sunt la ordinea zilei, branduri şi localuri noi se lansează pe piaţă. Ce e nou? Un restaurant în fosta casă a lui Caragiale în care s-au investit 300.000 de euro, un brand nou de bijuterii în magazinele Cellini şi lansarea motocicletelor italieneşti de lux Ducati.

Ducati atacă în forţă piaţa din România

Metrotehnica Internaţional a deschis primul showroom şi service Ducati în Bucureşti, pe şoseaua Giurgiului la km 9, iar în iunie se va deschide şi Ducati Bacău, anunţă Răzvan Weselowski, directorul general Metrotehnica. În showroom sunt prezente modelele care au făcut faimos brandul - de la Monster (Monster 696 ABS, Monster 1100 EVO) şi Multistrada (Multistrada 1200 S Touring) la Superbike, Hypermotard (Hypermotard 796 Red) şi Diavel (Diavel ABS Red). Preţurile pentru aceste modele încep de la 8.516 euro (Monster) şi pot ajunge la 22.616 euro pentru un Superbike 1198 SP. Cel mai popular model Ducati este Diavel. Din iunie, Weselowski promite să-l ofere şi la test drive-uri. În România, Ducati vizează deţinerea unei cote de piaţă de 10% în viitorul apropiat.

Restaurantul din fosta casă a lui Caragiale

O investiţie de 300.000 de euro a transformat fosta casă a lui Caragiale într-un restaurant inspirat de Bucureştiul începutului de secol 20. "Am urmărit crearea unui spaţiu care să respecte arhitectura şi istoria casei. Mare parte din bani a fost investită în amenajarea localului", spune Cristian Mihai Balint, proprietarul La Union. Restaurantul de pe strada Ion Luca Caragiale are un meniu eclectic cu preparate româneşti şi internaţionale. Este un fel de maşină a timpului. Muzica, bucatele, atmosfera şi evenimentele duc clienţii în altă lume. La Union anunţă o serie de evenimente care vor exploata latura culturală pe care o are în spate. Primul va fi "O notă pierdută... La Union" şi se va întâmpla vineri seara când, în intervalul orar 20.00-22.00, clienţii de la o masă norocoasă nu vor primi nota de plată, consumaţia fiind din partea casei.


Zoccai, bijuterii veneţiene la Bucureşti

Brandul italienesc de bijuterii s-a alăturat de curând portofoliului Cellini. Înfiinţată în 1839 ca un mic atelier al unui aurar din Veneţia, compania Zoccai a devenit în timp o marcă de referinţă pe piaţa bijuteriilor de lux. Pietrele sunt vedetele colecţiei lansate în 2011. Designerii au ales pentru anul acesta pietre opace în forme neobişnuite. Preţurile încep de la 2.400 de lei - o brăţară - şi pot ajunge la 13.000 de lei, cât costă o pereche de cercei.
Citiţi în După Afaceri despre cele mai noi tendinţe în life-style-ul românesc.