Ceasuri & Bijuterii

Un nou ambasador pentru TAG

28 dec 2016 423 afişări de Roxana Petrescu
Din aceeaşi categorie

În timpul săptămânii de artă contemporană de la Miami, la finalul lui noiembrie, Jean-Claude Biver, CEO al TAG Heuer şi preşedintele diviziei de ceasuri din cadrul conglomeratului de lux LVMH,  a anunţat începutul colaborării cu artistul Alec Monopoly.

Acesta va avea „funcţia“ de Art Provocateaur în cadrul TAG, brand al cărui logo este Avangardă elveţiană din 1860 (Swiss Aavant-garde since 1860).   Cu pălăria sa caracteristică, dar mai ales cu bandana care-i protejează anonimitatea, Alec Monopoly a devenit cunoscut mai ales prin ipostazele în care-l imaginează pe bancherul care apare în celebrul joc de la care artistul şi-a împrumutat numele de scenă.  

„La început, îmi făceam graffiti-urile în New York. Acest oraş a fost o sursă enormă de inspiraţie pentru mine“, spune Alec Monopoly. În 2008, artistul pleacă din „Marele Măr“ stabilindu-se în California. Exact în acel an, pieţele globale aveau să fie lovite de furtuna financiară care a culminat cu falimentul Lehman Brothers. Cele mai negre zile pentru comunitatea financiară  s-au transformat în sursă de inspiraţie pentru Alec Monopoly, devenit azi unul dintre cei mai urmăriţi artişti contemporani.

 „Acesta a fost felul meu de a-mi spune părerea despre ceea ce se întâmpla.“ De atunci, lumea se referă la el ca fiind Alec Monopoly, micul bancher din celebrul joc fiind ilustrat în toate ipostazele posibile de către artist.  Alec Monopoly devine astfel un nou soldat în armata de ambasadori ai TAG Heuer din care fac parte nume precum Cristiano Ronaldo, David Guetta sau Cara Delevingne.