Arts & Design

Criza nu sta in Calea Victoriei

14 mai 2010 189 afişări
Din aceeaşi categorie

La inceputul lunii aprile, pe timp de criza prelungita, pe Calea Victoriei s-a deschis un nou magazin de lux - Victoria Men, adica varianta magazinului Victoria 46, pentru barbati.

"Pana acum 6 luni, Victoria 46 a prezentat si colectiile pentru barbati, dar spatiul dedicat acestora s-a dovedit a fi insuficient. Astfel, aceasta investitie a fost un pas firesc. In plus, Victoria Men nu este singura investitie pe care High Fashion Concept (proprietarul Victoria 46) a facut-o pe timp de criza. La fel a fost si cu cele doua magazine din Baneasa Shopping City, cel pentru copii Petit's si cel dedicat tinerilor Day& Night, deschise cu mai putin de 1 an in urma", spune Amalia Nastase din partea HFC.

Investitia in noul magazin a fost de 850.000 de euro, suma ce include atat amenajarea spatiului, cat si stocul de marfa pentru primul sezon. Printre brandurile prezente in magazin se gasesc nume ca Zilli, Corneliani, Armani Collezioni, Lanvin, Dior Homme, Yves Saint Laurent, Alexander McQueen, Givenchy, Dsquared, Stone Island, dar si Prps Jeans (marca japoneza de jeansi foarte la moda), Citizens of Humanity Jeans, Premiata Shoes, GD Scarpe, Chrome Hearts Eyewear.

"Toate brandurile prezinta doua colectii pe an, primavara-vara si toamna-iarna, dar fiecare colectie se livreaza in mai multe transe, astfel aproape in fiecare saptamana exista lucruri noi in magazin", continua Nastase.

Desi recesiunea a lasat multe spatii goale pe Calea Victoriei, se pare ca vantul nu apuca sa bata prea mult timp prin ele, avand in vedere ca in aprilie s-au deschis deja doua magazine noi - magazinul de pantofi Irregular Choice si Victoria Men. Iar asteptarile financiare pentru cel din urma sunt mai mult decat optimiste.

"Ne asteptam la aceleasi vanzari pe metru patrat ca la Victoria 46. In primul an pentru Victoria Men ne asteptam la un turnover de aproximativ 1,5 milioane euro."