Gastronomie

Diana Blinda: french weekend cu kiteboard

21 sep 2009 137 afişări
Din aceeaşi categorie

Weekend-ul perfect depinde de anotimp, iar vara este anotimpul preferat. Incepe vineri dupa-amiaza. Ideal, dupa pranz. In cel mai rau caz dupa ora 18.00. In timpul verii inchidem biroul mai devreme si plecam cu totii ca sa ne bucuram de vreme. Vara asta am descoperit o piscina in aer liber. Si ne-am format un obicei din a pleca vineri la ora 16.00 spre piscina de la hotel Residence. Daca gasim niste prieteni pe care sa-i luam cu noi e cu atat mai bine. Daca nu, mergem doar noi, eu si Liviu. Dupa care mergem acasa la pisici. Am trei pisici acum. Pentru ca primul, Snoopy, s-a pierdut timp de cinci saptamani si in timpul asta am fost asa de disperata ca nu am pisoi, incat am dat sfoara-n tara. Si o prietena a zis "am eu doi, dar nu pot sa-i despart, ca sunt frate si sora si dorm si se joaca impreuna".

Si i-am luat. Intre timp s-a intors si Snoopy. Trei pisici. Seara luam cina fie acasa, fie in oras cu prietenii. Sambata dimineata incepe cu o cafea si un croissant la o cafenea. Asta iarna imi placea Rouge din piata Dorobanti. Sambata trecuta am luat micul dejun frantuzesc la Delicateria, tot in Dorobanti. Au o terasa mica in spate care este lipita de casa in care am locuit noi pana sa ne mutam. Asa ca ma simt ca acasa. Mai mergem la French Bakery, tot in Dorobanti, sau la cel de langa Ateneu. Apoi eu ma duc la cosmetica. Doar vorbim despre weekend-ul ideal. Stau acolo 2-3 ore, dupa care ne intalnim pentru pranz. De cand ne-am mutat am avut mai mult timp sa gatesc. Prefer bucataria mediteraneana. La chinezeasca nu ma pricep, nici la romaneasca.

Citesc bloguri si unul dintre blogurile mele preferate este cel al unei frantuzoaice care gateste si isi publica retetele. Si pe blogul ei am gasit o reteta de ratatouille, am facut-o si a iesit foarte buna. Daca nu gatesc, mergem sa mancam undeva. In timpul saptamanii imi place sa merg la Uptown, dar in weekend mi se pare prea de business. Si atunci mergem la Charme in Centrul Vechi, poate la Capriciosa. Si la restaurantul libanez imi mai place, la Picolo Mondo. Dupa pranz ne plimbam. Au fost o gramada de evenimente vara asta. De exemplu Street Delivery de pe strada Verona. Acolo am petrecut o sambata. Ne-am plimbat pe strazi, am fotografiat personaje. Altfel imi place foarte mult in Mogosoaia. Iar in Bucuresti cred ca locul meu preferat e la Carturesti. Daca as avea timp sa-l investesc in strazile din Bucuresti cred ca as vrea sa ma plimb prin Gradina Icoanei, prin Parcul Ioanid, prin Cotroceni. Ma uit la case, descopar pisici, curti, porti. Dar nu prea imi place sa ma plimb singura, iar lui Liviu nu-i place sa se plimbe pe jos. Asa ca un maxim de mers este de aici pana la colt sau de la masina la restaurant. In schimb ne dam cu rolele, cu bicicletele si cu kiteboard-ul.

Cand vrem sa mai schimbam Cismigiul mergem in Parcul Carol. Sambata seara fie suntem la o zi de nastere, fie la un film, fie la un concert. Filmul ideal ar fi ideal daca l-as vedea in aer liber. Si mai trebuie sa fie frantuzesc. Suntem amandoi pasionati de filmele frantuzesti. Le vedem la cinema, ne cumparam DVD-uri. Vara asta am fost la Studio si la Muzeul Taranului Roman la proiectii. Acolo am vazut si o piesa de teatru neconventional. "Alice", in regia lui Mihai Gruia Sandu. Mi s-a parut exceptionala. Duminica imi place sa merg la brunch. Mergeam la Howard Johnson, dar de cand s-a deschis Radisson ne-am reprofilat. Si la Intercontinental imi place la brunch. E foarte luminos, mancarea este foarte buna, serviciul la fel si, cel mai important, nu este aglomerat. Cand e vremea frumoasa mergem la Mogosoaia. Avem bicicletele pliante si kiteboard-urile in portbagaj. Daca stau acasa ascult muzica. Incerc sa deslusesc jazz-ul. Am descoperit si un post de radio. Radio Paradise. Un radio online care emite din California. Stilul este eclectic - aduna melodii rock, indie, jazz, chiar si muzica clasica. Aici l-am descoperit pe Jan Garbarek. E un cantaret de jazz norvegian care va concerta si in Romania in noiembrie.