Isabelle Pleska, directorul general Bricostore Romania, a plecat din Franta in urma cu zece ani, s-a mutat in 1998 in Budapesta, unde a contribuit la deschiderea primului magazin Bricostore, iar dupa inca trei ani a venit in Romania pentru a dezvolta si aici brandul frantuzesc. A preluat afacerea de la zero, a recrutat oamenii si a inceput totul de la un teren gol pe care a construit primul magazin Bricostore. Biroul femeii de afaceri este la etajul trei al cladirii Bricostore din Calea Giulesti, e spatios si plin de lumina naturala si flori, alaturate unor elemente de design industrial. Tavanul pastreaza inca structura metalica originala a cladirii, observandu-se inca prin plafonul fals structuri alambicate de tevi si schelete metalice. "Am vrut sa pastrez tavanul "brut", in plus am adaugat pe langa metal, sticla si lemn." In rest, "am incercat sa pastrez totul cat mai profesional, toate obiectele din birou au legatura cu echipa sau clientii nostri", spune Pleska.
Pe peretii biroului stau asezate printre altele
- un poster vechi de 150 de ani al grupului Bresson (din care face parte compania) ce reprezinta sloganul companiei- "pret fix, cel mai bun dintre preturile concurentei".
- o poza inramata, realizata in urma cu 5 ani si descoperita din intamplare pe Internet, care infatiseaza o femeie ce se plimba pe langa anticarii din Universitate cu o punga Bricostore in mana.
- alaturi de tablou, pe un dulap, stau cupele castigate la concursurile internationale de fotbal jucate de echipele companiei in Croatia, Ungaria si Romania.
Pe masa
- un telefon iPhone, ochelarii si un laptop pe care "il iau si in vacante desi incerc sa nu-l deschid mai mult de o data pe saptamana".
- dictionare de limba romana, engleza si maghiara, "a trebuit sa invat limba maghiara in doar cateva luni pe cand lucram in Ungaria".
- Cataloagele Bricostore din Romania, Ungaria si Croatia, alaturi de cateva cataloage ale competitiei, pastrate pentru analiza.