Ceasuri & Bijuterii

Rolex, intre bling si subtilitate

19 mar 2009 62 afişări
Din aceeaşi categorie
Rolex, intre bling si subtilitate

Intreprinzatorul bavarez Hans Wilsdorf a lansat brandul Rolex in 1908, iar dupa o suta de ani marca a ajuns sa simbolizeze ceasuri cu un design foarte distinctiv, care s-a schimbat putin de-a lungul timpului, si care sunt proiectate sa aiba o durata de viata mai mare decat a purtatorului.

Rolex si-a patentat primul ceas automatic in 1929, iar primul model a aparut in 1933 - Perpetual. In 1954, la Salonul de la Basel, Rolex a lansat numeroase modele noi care au devenit apoi unele dintre cele mai cunoscute colectii: Explorer, Submariner, Milgauss, Lady's Perpetual Chronometer. Adorat de americani, purtat de numerosi oameni de afaceri, cumparat de unii pentru a epata, iar de altii pentru mecanismele extrem de solide si in acelasi timp incredibil de fine, considerat un simbol al designului potrivit pentru un ceas sau, dimpotriva, respins din start de cei care au impresia ca inseamna numai piese bling, Rolex isi pastreaza de peste un secol aura si exercita fascinatie si asupra fanilor si a detractorilor.
Se spune ca exista un Rolex pentru fiecare - fie ca e un Yacht-Master masiv, fie un Milgauss mai elegant decat un aristocrat francez, sau clasicul Daytona din otel, un adevarat studiu in design.