După Afaceri

Totul despre lux în ediţia aniversară "Dupǎ Afaceri Premium", apărută vineri cu Ziarul Financiar

28 sep 2012 277 afişări
Din aceeaşi categorie

Numărul special al "După Afaceri Premium", lansat miercuri seara, la Gala "După Afaceri Premium", de la restaurantul Loft, are 100 de pagini, în care pot fi găsite obiecte de lux, dar şi istoria luxului, precum şi a oamenilor cu viziune din spatele brandurilor de lux.

Ediţia aniversară are următoarele secţiuni: ceasuri şi bijuterii; gastronomie; stil - parfumuri, haine hot couture, shopping; arta şi design - trenduri, interviuri; sănătate şi sport; turism; gadget-uri; auto.

"După Afaceri Premium" este un supliment de business-lifestyle, editat de Ziarul Financiar, destinat oamenilor de afaceri interesaţi de industria brand-urilor scumpe, exclusive.

La cea de-a treia ediţie a Galei "După Afaceri Premium", de miercuri seara, Ziarul Financiar a premiat oamenii care stau în spatele brandurilor de lux din România, cei care generează business-uri de milioane de euro anual. Au fost acordate 15 premii de excelenţă, iar cei peste 200 de participanţi au aplaudat urcarea pe scenă a managerilor şi antreprenorilor luxului şi, în acelaşi timp, au putut admira obiectele de business şi fashion care şi-au făcut loc, lunǎ de lunǎ, în paginile revistei "După Afaceri Premium", de data aceasta expuse live, în cadrul evenimentului.

Câştigătorii galei au fost: Mihai Marcu - Nautic Life si Lifeharbour, Alex Bâldea - Artmark, Andreea Ioniţa Loukas - Micrigold, Andreea Gheorghiu şi Isabelle Iacob - Beautik,
Camelia Bazac - Ferrari, Alessandro Amato - Cellini, Cristi Preotu - Le Manoir, Dana Cortina - Porsche şi Bentley, Michael Schmidt - BMW, Pepe Berciu - BDG, Robert Coman - Valentino, Young Lak Jung - Samsung, Solomon Mordechai - Global Eye, Srdjan Kovacevic - Alsa Boutiques.

Ziarul Financiar, brandul de referinţă al pieţei de business româneşti, îşi revendică poziţia de cel mai puternic ziar de business din România prin credibilitate, prospeţime şi exclusivitate a informaţiilor, adecvare pe target, tratare în adâncime a temelor de business. ZF oferă cititorilor semnificaţia evenimentelor recente şi anticipează evoluţiile din afaceri şi economie prin ştiri, analize şi articole de opinie.