Retailerii din AFI Palace Cotroceni au avut anul trecut vânzări de 164 de milioane de euro

Autor: Cristina Cuncea - Mediafax 01.02.2011

Retailerii din mall-ul AFI Palace Cotroceni, deschis în noiembrie 2009, au avut anul trecut vânzări de 164 de milioane de euro, apropiate de valoarea estimată, centrul comercial având un trafic mediu de 50.000 oameni pe zi în cursul săptămânii şi de 70.000-80.000 în week-end, scrie Mediafax Business.

Patru malluri din Bucureşti valorează peste un miliard de euro

"Suntem foarte mulţumiţi de performanţa centrului comercial, iar după un an de funcţionare putem spune că este un centru comercial stabilizat din punctul de vedere al chiriaşilor, în condiţiile în care pe piaţă sunt necesari doi-trei ani pentru stabilizare. Suntem convinşi că centrul va merge şi mai bine în 2011, pentru că am ajuns la momentul în care lumea nu mai este panicată din cauza crizei şi fiecare stă în linişte şi îşi face treaba", a declarat, marţi, într-o conferinţă de presă, Israel Visel, managerul AFI Palace Cotroceni.

În mallul Cotroceni, retailerii scot hainele reduse cu peste 70% pe culoar



El a adăugat că pe parcursul primului an de funcţionare au fost înlocuiţi 32-33 de retaileri la AFI Cotroceni, din peste 280. Procesul va continua şi este necesar pentru eficientizarea proiectului, a spus Visel.

Reprezentanţii companiei apreciază că zona în care este construit AFI Cotroceni se va dezvolta în anii următori, mai ales după deschiderea pasajului Basarab.