Retailerii din AFI Palace Cotroceni au avut anul trecut vânzări de 164 de milioane de euro
Retailerii din mall-ul AFI Palace Cotroceni, deschis în noiembrie 2009, au avut anul trecut vânzări de 164 de milioane de euro, apropiate de valoarea estimată, centrul comercial având un trafic mediu de 50.000 oameni pe zi în cursul săptămânii şi de 70.000-80.000 în week-end, scrie Mediafax Business.
Patru malluri din Bucureşti
valorează peste un miliard de
euro
"Suntem foarte mulţumiţi de performanţa centrului comercial, iar
după un an de funcţionare putem spune că este un centru comercial
stabilizat din punctul de vedere al chiriaşilor, în condiţiile în
care pe piaţă sunt necesari doi-trei ani pentru stabilizare. Suntem
convinşi că centrul va merge şi mai bine în 2011, pentru că am
ajuns la momentul în care lumea nu mai este panicată din cauza
crizei şi fiecare stă în linişte şi îşi face treaba", a declarat,
marţi, într-o conferinţă de presă, Israel Visel, managerul AFI
Palace Cotroceni.
În mallul Cotroceni, retailerii
scot hainele reduse cu peste 70% pe
culoar
El a adăugat că pe parcursul primului an de funcţionare au fost
înlocuiţi 32-33 de retaileri la AFI Cotroceni, din peste 280.
Procesul va continua şi este necesar pentru eficientizarea
proiectului, a spus Visel.
Reprezentanţii companiei apreciază că zona în care este construit
AFI Cotroceni se va dezvolta în anii următori, mai ales după
deschiderea pasajului Basarab.