Cocor îşi ia director de marketing de la Bucureşti Mall şi Plaza

Autor: Cristina Rosca 02.02.2011

Albert Crăiciu, fostul director adjunct de marketing al Anchor Grup pentru centrele comerciale Bucuresti Mall şi Plaza România, a fost numit director de marketing în cadrul Cocor, o pozitie nou creată de companie.

Înainte de a lucra în cadrul Anchor Grup, el a coordonat timp de cinci ani comunicarea pentru Ambasada Franţei şi Institutul Francez de la Bucureşti. Crăiciu, care a absolvit un program de MBA de la INDE - CNAM la Paris, are o experienţă de 15 ani în marketing şi comunicare şi patru ani în retail.

Redeschiderea magazinului Cocor a dublat afacerile companiei în trim. IV

În paralel, Cocor a externalizat activităţile de comunicare şi relaţii publice către agenţia Pi2 PR, cu care a colaborat anterior pe proiecte de social media. Agenţia Pi2 PR a preluat din 2011 toate activităţile aferente implementării strategiei de comunicare Cocor: media relations, event management, business to business communication, business to consumer communication.

Pi2 PR este o companie independentă de consultanţă în comunicare fondată în 2008 de Mirela Pitu. Agenţia oferă servicii de comunicare corporate şi de brand, public affairs, media relations, online communication, business to business communication, business to consumer communication, event management, precum şi managementul situaţiilor de criză.

Magazinul Cocor a fost inaugurat în octombrie 2010, după ce a fost renovat, în urma unei investiţii de 24,5 milioane euro.