Auto

Căi de ieşire din impasul economic

24 sep 2011 271 afişări de Ioana Mitu
Din aceeaşi categorie
Căi de ieşire   din impasul economic

Cum de au reuşit unele companii, chiar de dimensiuni mici şi mijlocii, să evite vâr­tejul crizei econo­mice globale, care a înghiţit gi­ganţi din toate in­dustriile? Ce strate­gii şi for­mule au ado­p­tat aces­tea în­cât să de­joa­ce cal­culele hâr­tiei şi să înainteze con­tra cu­rentului, obţinând rate ridica­te de creş­tere şi pro­fitabilitate?

Cartea de faţă ("For­mule de succes pentru următorul de­ce­niu", de Andrej Vizjak şi Vasile Iuga, Editura Publica) de­monstrează, cu nu­me­roase exemple, din România şi din re­giune, dar şi de la nivel mondial, că secretul succe­sului se află în aplicarea unor stra­tegii bine de­finite.

Învin­gătorii cri­zei nu sunt nea­părat com­paniile mari, ci cele care s-au înca­drat ferm într-unul din cele patru pro­filuri ana­lizate în volum: In­dustry Shark, Re­gional Hero, Local Specialist sau Inter­na­tional Champion. Aceştia vor avea câştig de cauză şi pe termen lung, într-o competiţie tot mai dură şi într-un proces de concentrare econo­mică tot mai accentuat.

Studiile de caz de pe piaţa locală au fost realizate de parteneri şi experţi din cadrul PwC România şi au abordat sectoare economice variate: finan­ciar-bancar, asigurări, auto, energie, farmace­utic, retail, pro­duse alimen­tare, teleco­muni­caţii şi utilităţi. Este o carte esen­ţială pentru liderii de business din România, care au de-acum la dispoziţie un manual de strategii învingătoare, din care pot înţelege mai bine tendinţele de concentrare ale industriilor în care activează.