Andreea Ioniţă Loukas a continuat cu succes businessul exclusivist început de tatăl său în 1991 - Micri Gold, primul magazin de accesorii de lux din România.
Care au fost cele mai mari provocări în lansarea businessului?
Cea mai mare provocare a fost lansarea magazinului de către tatăl meu, în 1991, când piaţa era inexistentă.
Care a fost cel mai bun an şi de ce?
Am avut multe perioade bune, din 1998, când am început să aducem branduri cu renume internaţional, foarte apreciate pe piaţa noastră.
Ce înseamnă lux pentru dumneavoastră?
Puţin şi foarte bun, produse de cea mai bună calitate şi cu servicii de cea mai bună calitate, pe care să îţi facă plăcere să le achiziţionezi, chiar dacă nu reprezintă o necesitate.
Ce locuri sau lucruri din Romania asociaţi cu ideea de lux?
Avem localităţi turistice foarte frumoase şi unice în România cum ar fi Delta Dunării, sau vinuri foarte bune. Dar în principal luxul este un mod de viaţă.
Ce personalitate reprezentativă pentru lumea luxului apreciaţi şi de ce?
În lumea modei Karl Lagerfeld, de exemplu, pentru viziunile lui şi modul în care percepe şi trăieşte luxul. Sau familia Scheufele, proprietarii firmei Chopard, pentru că apreciază fără compromisuri calitatea şi nu cantitatea.
Capricii După Afaceri
-
Accesoriile preferate din garderobă sunt… bijuteriile mele, pe care le accesorizez în funcţie de vestimentaţie şi de anotimp - perle Schoeffel şi pietre colorate sau aur roz în combinaţie cu aur alb, de exemplu Happy Spirit de la Chopard, pentru vară, sau colecţia Bocciolo de Damiani când vine iarna.
-
Cea mai recentă achiziţie exclusivistă… cel mai nou ceas care se lansează luna asta de la Bvlgari, "OCTO", pentru soţul meu.
-
Ceasurile mele preferate sunt… Happy Sport Chopard, Tino Instrumentino De Grisogono, iar bijuteriile preferate sunt colecţia Imperial Chopard, Metropolitan de la Damiani sau Solitaire de la Bvlgari.
-
Sunt pasionată de… călătorii, cărţi, bijuterii şi familia mea.