Ceasuri & Bijuterii

Micri Gold merge la Grand Hotel Continental

24 sep 2009 57 afişări
Din aceeaşi categorie

Hotelul, primul de cinci stele din grupul hotelier Continental, va avea la parter un spatiu comercial de 250 mp unde Micri Gold Bijuterii va deschide un boutique de bijuterii si ceasuri, iar grupul Continental va inaugura o cafenea si cofetarie T Cafe. "Avand in vedere structura cladirii si marimea spatiilor de la parter, am considerat ca se preteaza un spatiu comercial. Hotelul a fost conceput in asa fel incat va avea un restaurant gastronomic la etaj, un restaurant romanesc intr-o pivnita cu bolta de la 1860, dar si un spa", a spus in exclusivitate pentru Dupa Afaceri Radu Enache, presedinte&CEO al grupului hotelier Continental.

Andreea Ionita LoukasEnache recunoaste ca atunci cand a fost trasat planul s-a luat in considerare si aspectul financiar, estimand ca veniturile obtinute din inchirierea spatiului cu vedere la Calea Victoriei si la strada Ion Campineanu vor avea o contributie de aproximativ 10% la cifra de afaceri a hotelului.

Astfel, finalul anului va aduce un nou jucator de pe piata ceasurilor si bijuteriilor pe Calea Victoriei, artera istorica a Bucurestiului care pare sa fi fost redescoperita de tot mai multe companii din industria luxului. Dupa o experienta de 18 ani pe bulevardul Nicolae Balcescu si un "experiment" de un an in Baneasa Shopping City, Cristian Ionita,Hotelul, primul de cinci stele din grupul hotelier Continental, va avea la parter un spatiu comercial de 250 mp unde Micri Gold Bijuterii va deschide un boutique de bijuterii si ceasuri, iar grupul Continental va inaugura o cafenea si cofetarie T Cafe. proprietarul asociat Micri Gold Bijuterii, a considerat ca a sosit momentul pentru un boutique multibrand pe cea mai faimoasa strada comerciala din Bucuresti. "Avand in vedere ca ne adresam consumatorilor de lux, cred ca locatiile stradale sunt cele mai potrivite. Avem un singur magazin in mall, care este cu titlul de experienta, si dupa un an putem sa tragem concluzia ca in mall poate functiona un magazin cu produse de un anumit nivel calitativ, dar in niciun caz cu produse de lux", a spus Cristian Ionita pentru Dupa Afaceri.

Noul boutique va fi structurat in patru sectiuni pentru fiecare dintre brandurile emblema ale Micri Gold Bijuterii - Bvulgari, Chopard, Damiani si De Grisogono. In plus, si celelalte branduri aflate in portofoliul companiei, printre care Gianni Lazzaro sau Schoeffel, se vor regasi intr-un spatiu special amenajat. "In Calea Victoriei se vor afla toate produsele pe care brandul respectiv le produce, de la bijuterii la ceasuri sau accesorii", spune Ionita, adaugand ca Micri Gold Bijuterii intentioneaza sa se impuna pe piata in primul rand ca bijutier.

"Vom avea atat colectii noi, cat si piese haute joaillerie, unicat, care vor fi expuse spre vanzare", spune Andreea Ionita Loukas, directorul general Micri Gold Bijuterii.

Proprietarul asociat Micri Gold Bijuterii spune ca in vreme de criza consumatorii au preferat produsele cu valoare mai mare care au fost considerate si investitie. "Cifra de afaceri a scazut cu 30%, dar cred ca este o normalitate. Mi se pare anormal ce s-a intamplat anterior, in 2007 si 2008, cand a fost varful vanzarilor", explica Ionita.

Celealte doua locatii Micri Gold Bijuterii vor functiona si dupa deschiderea boutique-ului din Grand Hotel Continental, dar "vor avea o alta adresare".

Astfel, Calea Victoriei pare sa faca primii pasi catre vadul comercial de altadata. Printre spatiile care isi asteapta inca chiriasii, in a doua jumatate a anului s-au concretizat sau urmeaza sa se concretizeze investitii importante. Helvetansa inaugura la inceputul lunii septembrie o investitie de un milion de euro intr-un multibrand de ceasuri si bijuterii de 250 mp, iar actionarii Cellini au anuntat pentru finalul lunii deschiderea unui magazin Cellini cu un concept nou.