Ceasuri & Bijuterii

Pasiunea bărbaţilor pentru ceasuri scumpe readuce pe plus piaţa luxului

18 oct 2010 139 afişări de Radu Racu
Din aceeaşi categorie
Pasiunea bărbaţilor pentru ceasuri scumpe readuce pe plus piaţa luxului

Pieţele din SUA şi Asia au fost scena unor creşteri neaşteptate ale vânzărilor produselor de lux, însă vânzările ar putea scădea din 2011, spun analiştii citaţi de Financial Times.

Vânzările de produse de lux vor creşte anul acesta la nivel global cu circa 10%, la 168 de miliarde de euro, conform unei prognoze a companiei de consultanţă Bain&Co, cu mult peste avansul estimat ţn primăvară, de 4%, şi la un nivel comparabil cu anul 2008. Bain estimează că evoluţia se va tempera anuol viitor, din cauza devalorizării dolarului faţă de euro.

Acţiunile celor mai mari producători de bunuri de lux au crescut pe linie anul acesta. Louis Vouitton, Swatch, Richemont, proprietarul brandurilor Cartier şi Montblanc şi grupul de modă Hermes au înregistrat creşteri de peste 50% pe bursă în ultimele 12 luni.

"Mulţi producători de bunuri de lux investesc acum ţn colecţii pentru bărbaţi", conform Bain. Compania de consultanţă susţine că acest segment creşte, pe măsură ce bărbaţii încep să-şi cumpere mai multe ceasuri, haine şi încălţăminte de lux.