Style

Secretul unui branding reuşit

02 sep 2013 418 afişări de Ioana Mitu
Din aceeaşi categorie

Dior a realizat una dintre cele mai reuşite campanii de advertising în lumea modei, din acest sezon, datorită îmbinării unor elemente  contrastante, inspirate din trecut şi viitor.

Brandul  a colaborat pentru promovarea colecţiei de haine pentru bărbaţi, toamnă- iarnă 2013, cu fotograful Belgian Willy iar conceptul shootingului, denumit The Players, îmbină elemente futuriste cu elemente tradiţionale, punând accentul pe creaţiile realizate de directorul artistic al brandului Kris Van Assche, scrie luxuo.com.  Ţinutele futuriste purtate de modele atrag atenţia din contrastul puternic cu “settingul” imaginilor, inspirat de designul unui gentlemen’s club, completat de fotolii din piele şi lucrări de artă clasice. Colecţia Dior pour home e inspirată din piesele clasice ale brandului, însă upgradată cu detalii contemporane, chiar futuriste.

Dintre piese fac parte costume negre  şi cămăşi într-o singură culoare, accentul fiind pus mai degrabă pe tăieturi şi detalii decât pe cromatică.