Style

Selecţie de produse pentru răsfăţ pentru o vară de neuitat

24 iun 2015 358 afişări de Roxana Pricop
Din aceeaşi categorie

Vara este „un bilet la ordin“ semnat în iunie, cu zilele sale lungi şi însorite, care trec pe nesimţite, şi menite să fie „răsplătite“ abia în toamnă. Purtând aceste cuvinte în minte, haideţi să lăsăm vara să ne (re)cucerească şi să ne potrivim cu noul sezon în energii şi miresme. După Afaceri Premium propune o selecţie de produse pentru trusa de înfrumuseţare care promit să facă din această vară un anotimp de neuitat.

Jocul cu lumina este unul dintre cele mai vechi trucuri în make-up. Atragerea luminii asupra diferitelor părţi ale feţei conferă contur şi profunzime, iar olandeza Ellis Faas foloseşte aceste trucuri în produsele sale. Perlele din pudra Glow up de la Ellis Faas reflectă şi difuzează lumina pentru un look 3D. Produsul creează un accent seducător pe structura osoasă şi intensifică aspectul sănătos şi tineresc. Mineralele conţinute reduc ridurile fine şi de expresie. Produsul este disponibil în parfumeriile Elysée.

Pentru nonconformiştii îndrăgostiţi de clasic, pentru cei care adoră contrariile ce se atrag, noul parfum „I miss violet“ creat de marele Bertrand Duchaufour pentru casa franceză „The Different Company“ este răspunsul la căutările lor. După trei ani de muncă, Bertrand a înlăturat pas cu pas toate faţetele retro ale violetei, asemeni unui sculptor, aducând la suprafaţă acorduri vibrante, inovatoare. „I miss Violet“ revoluţionează parfumeria artistică. Este o creaţie multifaţetată, ce foloseşte nu mai puţin de 46 de ingrediente, cu note ce exprimă feminitatea fragilă şi rafinată, însă impunătoare graţie notelor de iris, mosc şi ingredientului carnal - ambră gri. Este asemenea unui triptic olfactiv de iris, violete şi piele, din cadrul mai amplei „Collection Excessive“. O mostră de „haute parfumerie contemporaine“, cum se descrie reputata parfumerie franceză. Parfumul este disponibil în parfumeriile Elysée.

În 1961, trei artizani deveneau prieteni şi parteneri deschizând un magazin cu creaţii vestimentare avangardiste în Paris pe bulevardul Saint Germain nr. 34. În 1968 lansau primul lor parfum. Este vorba despre casa franceză Diptyque care s-a impus drept un inovator al parfumeriei fine. Cea mai recentă creaţie a Diptyque este parfumul Florabellio - o armonie florală împrospătată cu arome sărate marine. Compoziţia se deschide cu briză sărată de mare şi fenicul marin, căpătă apoi profunzime cu note florale de mijloc (petale de flori de măr şi osmantus), pentru ca seducţia să culmineze cu notele de cafea şi susan. Parfumul este disponibil în magazinele Beautik Haute Parfumerie.

Revigorant asemenea unei scufundări în adâncul albastru, parfumul „So Blue“ de la Mancera impresionează prin mixul de note citrice şi florale, echilibrate prin note „mai sobre“ de ambră, santal şi mosc alb. Un parfum prin definiţie marin, pentru spiritele oricând pregătite să se îmbarce într-o aventură nautică. Însă la fel de  potrivit pentru spiritele rebele ale junglei urbane, în căutare de esenţe care să le pună în valoare „eul“ olfactiv. Parfumul este disponibil în parfumeriile Elysée.

Un elixir pentru tinereţe fără bătrâneţe este dorinţa multora dintre femei. Crema de zi şi de noapte de la Lierac îşi încearcă şansele de a menţine cât mai mult prospeţimea ca de piersică a tenului. Această cremă de nouă generaţie combină un complex oleo-activ din flori negre şi uleiuri preţioase pentru un efect anti-aging foarte intens. Textura activă creează un film restructurant la nivelul suprafeţei pielii, pentru un efect de reparare imediat. Hrăneşte intens şi repară pielea obosită, conferindu-i luminozitate. Produsul este disponibil în farmaciile Help Net.

Francis Kurkdjian, l’enfant prodige al parfumeriei moderne, surprinde şi cucereşte din nou cu ultima sa creaţie. „Satin Mood“ este o evocare a vieţii sclipitoare şi opulente a Orientului. Lemnul de oud, una dintre cele mai rare şi mai scumpe esenţe folosite în parfumerie şi delicateţea suavă a trandafirilor se împletesc pentru a crea o reprezentare olfactivă distinctă şi profund personală. Satin Mood este un drapaj de esenţe şi texturi, o expresie trimisă de intimitate şi  senzualitate pentru a înţelege şi a trăi fascinaţia Orientului.  Parfumul este disponibil în magazinele Beautik Haute Parfumerie.