Style

Site-ul The Times a pierdut două treimi din vizitatori după ce a început să taxeze conţinutul, însă declinul este mai mic decât cel anticipat

18 iul 2010 53 afişări
Din aceeaşi categorie
Site-ul The Times a pierdut două treimi din vizitatori după ce a început să taxeze conţinutul

Întreaga industrie media urmăreşte evoluţia site-ului The Times după ce News International, compania care deţine ziarul controlată de Rupert Murdoch, a decis să implementeze conţinutul cu plată, scrie The Guardian. Conform datelor Experian Hitwise, care monitorizează traficul pe internet, traficul a scăzut cu 66% după introducerea tarifelor, faţă de nivelul înregistrat înaintea perioadei de probă - în care vizitatorii nu trebuiau să plătescă dar erau nevoiţi să se logheze pentru a accesa conţinutul.Declinul a fost mai redus însă faţă de cel anticipat undeva în jurul a 90%.

Potrivit Experian, traficul a scăzut cu 58% în cele cinci săptămâni care au precedat introducerea accesului cu plată şi a consemnat doar un uşor declin după aceea. Cercetările arată că numărul mediu de vizite s-a menţinut la un nivel relativ constant ceea ce sugerează că majoritatea vizitatorilor au plătit pentru a accesa conţinutul. Specialiştii spun că taxa promoţională de o liră pe lună a contribuit la aceste date.