Style

STIL de manager: Luca Dondi

15 dec 2012 167 afişări
Din aceeaşi categorie

Luca Dondi, director general pentru Europa de Sud şi de Est în cadrul A. Lange&Söhne

Pentru brandul orologer A. Lange&Söhne ultimii trei ani au mers împotriva crizei economice, cererea a crescut de patru ori, clienţii fiind nevoiţi să aştepte chiar şi şase luni pentru un model de ceas. Secretul companiei nemţeşti stă în designul simplu al modelelor care ascund însă tehnologii de ultimă oră şi patente care au revoluţionat industria.

Luca Dondi a devenit director A. Lange&Söhne în urmă cu aproximativ 5 ani, după o experienţă îndelungată în industria auto. "Ceasurile au multe în comun cu maşinile, mai ales când vine vorba de sincronizarea pieselor sau de investiţia în dezvoltare şi cercetare. Doar că un ceas este chiar mai bun decât motorul unei maşini, el este făcut să reziste pentru totdeauna", spune acesta.