Cum comentează cititorii ZF harta autostrăzilor din 2018, publicată astăzi de guvern: "Avem un guvern extrem de talentat în a desena cu pixul pe o hartă"

Autor: Ştefan Stan 03.12.2013

Guvernul a publicat marţi proiectul “România 100”, o hartă a autostrăzilor din România văzută de executiv pentru anul 2018, care anunţă, între altele, amânarea finalizării segmentului Sibiu-Piteşti în favoarea rutei Sibiu-Braşov-Ploieşti şi proiecte pentru alte patru tronsoane.

Cum vede guvernul reţeaua de autostrăzi până în 2018. Click aici pentru hărţile complete

Ziarul Financiar a invitat cititorii să comenteze subiectul pe pagina de Facebook. Vă prezentăm mai jos câteva comentarii:

Roxana Lucaci, spune că "singura părere pe care o putem avea e că avem un guvern extrem de talentat în a desena cu pixul pe o hartă, dar în acelaşi timp şi extrem de bun la a nu se ţine de ceea ce îşi propune să facă. Totuşi, pe hartă ar mai fi încăput şi alte tronsoane mult mai utile, dacă tot ne-am jucat cu bucăţele de genul Bucureşti-Alexandria, cum ar fi fost Oradea-Arad sau Bucureşti-Giurgiu. Dar probabil că nu contează importanţa, ci de unde e Dragnea, că altă justificare eu nu găsesc autostrăzii (A9?!) Bucureşti-Alexandria."

"Am citit proiectul publicat, practic se dovedeste ca USL este in campanie elctorala si vrea sa atinga doua puncte sensibile romanilor, 100 de ani de la unire si autostrazile, daca ar fi venit si ar fi spus ca pana in 2018 terminam ce avem inceput din urmatorii bani esalonati asa as fi zis ca au un proiect, asa este doar o publicitate pentru campania de anul viitor", susţine Dragoş Petrovan.

Diaconu-Laurenţiu Adrian spune că "Este extraordinara "reţeaua" guvernamentală. Sunt convins pană în maduva oaselor că va reuşi (guvernul) să facă studiile de fezabilitate necesare pentru bunăstarea reţelei de autostrazi, drumuri, poduri, podeţe,cărări şi poteci"

"Dacă ne gândim astăzi că sunt doi mari exportatori din România (Dacia şi Ford) care au nevoie de această infrastructură, este clar că interesele sunt ale unor oameni (bucureşteni şi guvernanţi), cum să ajungă mai repede la mare şi la munte. Restul?
Cred ca in 2018 nici Dacia nici Ford nu vor mai produce nimic, pentru că sprijinul comunitar a fost impins catre interese personale! BRAVO!
", susţine Mugurel Pirscoveanu.

"Ori România nu mai face parte din UE, ori m-am trezit intr-un alt continent: rutele pan-europene 4 si 9 au disparut! Nu-i bai ca riscam investitiile de la Dacia si Ford, atata vreme cât legam Alexandria de Bucuresti", a comentat Renato Szilagyi.