KFC şi-a crescut afacerile cu 10% într-un an când consumul scădea cu peste 5%

Autor: Cristina Rosca 29.08.2011

KFC, al doilea cel mai mare lanţ de restaurante din România după McDonald's, a încheiat anul trecut cu afaceri de 37,6 mil. euro, în creştere cu circa 10% faţă de 2009.

În pofida faptului că anul trecut consumul a scăzut cu peste 5%, atât afacerile cât şi profitul companiei au crescut cu circa 10%.

Astfel, profitul companiei a ajuns la 3,5 mil. euro.
Lanţul, care are 39 de restaurante, a continuat să angajeze, astfel încât numărul de persoane care lucrează pentru Kfc a ajuns la 1.219, faţă de 1.113 în 2009.
În urmă cu câteva luni reprezentanţii lanţului spuneau că preţul unui meniu individual începe de la 7 lei, în timp ce meniul de grup, pentru 3-4 persoane ajunge la 30-40 de lei.
Reţeaua, prezentă în România din 1997, este operată în sistem de franciză de către firma US Food Network, controlată de omul de afaceri Puiu Popoviciu, care deţine şi franciza Pizza Hut.