ZF Digital Summit 2020: Investiţiile în tehnologie nu vor da rezultate fără educaţia digitală a utilizatorilor
Investiţiile în tehnologie şi digitalizare vor fi inutile fără investiţii în dezvoltarea abilităţilor digitale ale angajaţilor şi ale populaţiei, au declarat invitaţii la...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Ion Georgescu, Country Manager România şi Moldova, Bitdefender: Educarea şi responsabilizarea reprezintă un process continuu. Ar trebui să fie chiar o materie în această direcţie pentru a creşte nivelul de conştientizare la nivel de individ
- Care sunt marile companii antreprenoriale şi cine sunt acţionarii lor
- Dragoş Căţoiu, NTT Data: Există o tendinţă care arată că există o preocupare din ce în ce mai mare şi în România pentru politici de securitate cibernetică
- Bogdan Botezatu, Bitdefender: Pentru a se proteja în acest mediu cu atacuri cibernetice frecvente şi inedite, companiile, utilizatorii şi autorităţile trebuie să facă trei lucruri: educaţie, tehnologie şi reglementare
- Romeo Milea, director, Network Deployment & Technology Enterprise Solutions, Vodafone Romania: Metoda prin care un atacator reuşeşte să atace se bazează pe latura umană a colegilor din intern. AI-ul poate ajuta, în viitor, prin a identifica dacă persoanel